Var et smut forbi Fona 2000 på Strøget i Kbh. og købte "The French Connection", "The French Connection Part 2" til henholdsvis 50 og 30kr. Faldt også over en Dario Argento-boks til 50kr med "Phenomena", "Tenebre", "Cat o'Nine Tails" og "The Bird With the Crystal Plumage". Jeg har godt et par af filmene i forvejen, men tænkte, at jeg hellere måtte tage dem med efter at have læst, at den danske udgave af "Tenebre" er den mest komplette i verden.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Øv ... har gået og ventet og ventet i henimod 14 dage på tre film fra Axel, og så kommer posten med en slip om, at der er noget til mig på posthuset ... og så er det gu' hjælpe mig film, jeg har bestilt hos Axel for en anden, afsendt flere dage senere! :(
Men modtog min The Call of Cthulhu-novellesamling i går ... over 400 siders tentakelvridende, ubenævnelig ondskab fra rædselsvækkende verdener - lige i tid til min sommerferie! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#111 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#112 chronaden 18 år siden
Lost Highway: The Special Edition
Pan's Labyrinth
The Devil's Rejects: Special Edition
Return To Oz
The Devil's Backbone
#113 Bony 18 år siden
De fem film har du fået i hver sin pakke på samme dag?
#114 Notional 18 år siden
#115 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Giallo Scrapbook Vol. 1 og 2
Slash Hits Vol. 1 og 2
Midnight Medias små genrehæfter er gode som inspiration, hvis man er i tvivl om den næste genrefilm, man bør se.
#116 evermind 18 år siden
Men modtog min The Call of Cthulhu-novellesamling i går ... over 400 siders tentakelvridende, ubenævnelig ondskab fra rædselsvækkende verdener - lige i tid til min sommerferie! :D
#117 filmz-Bruce 18 år siden
Black Snake Moan (HD-DVD)
Blood Diamond (HD-DVD)
#118 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#119 filmz-Bruce 18 år siden
Og alt blues rykker :)
#120 chronaden 18 år siden
Over 2 dage, hvada?