Kan det virkelig betale sig at kigge efter LD hos Accord? Jeg er jo kommet ret sent med på vognen, som du ved, og kunne da godt finde på at udvide min samling lidt. :)
#51: selv tak! - jeg er glad for, vi kunne finde en god løsning for begge parter.
Hvad er det for 3 sek., der mangler i Pulp Fiction? Og var det R2-udgaven? Det er den med to skiver, jeg har, og det er jo ikke fordi 3 sek. gør den store forskel, men stadig...
Censur er djævelens værk!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#106 - Ja, det var den 2-disc R2 udgave, der er billig ved CD-Wow.
Jeg vil også gerne vide hvad det er for tre sekunder. Jeg synes ikke lige umiddelbart, at jeg kunne se noget der mangler, men det er så også meget længe siden, at jeg har set Pulp Fiction.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#107: Det er også nogen tid siden, jeg sidst har set "Pulp Fiction", og når det drejer sig om 3 sek., kan jeg levende forestille, at det er rimelig svært at spotte, hvor de mangler.
Det må være dét, de kalder "den lille forskel"... :-P
Stadig: Hvis andre har et bud på, hvilken smule, jeg er blevet snydt for, så modtages oplysningen gerne!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har set den censurerede version og jeg lod mærke til de 3 sekunder. Det er selve det klip, hvor han putter nålen i åren, i scenen hvor han sidder og fyrer op.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#101 filmz-Kadann 21 år siden
Kan det virkelig betale sig at kigge efter LD hos Accord? Jeg er jo kommet ret sent med på vognen, som du ved, og kunne da godt finde på at udvide min samling lidt. :)
#102 filmz-Pollux 21 år siden
#103 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#104 filmz-Kadann 21 år siden
Ok, det må jeg lige lure lidt på, når der kommer penge på kontoen igen.
#105 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#106 evermind 21 år siden
Hvad er det for 3 sek., der mangler i Pulp Fiction? Og var det R2-udgaven? Det er den med to skiver, jeg har, og det er jo ikke fordi 3 sek. gør den store forskel, men stadig...
Censur er djævelens værk!!
#107 dyg 21 år siden
Jeg vil også gerne vide hvad det er for tre sekunder. Jeg synes ikke lige umiddelbart, at jeg kunne se noget der mangler, men det er så også meget længe siden, at jeg har set Pulp Fiction.
#108 filmz-Kadann 21 år siden
Det kunne vi godt se på :)
#109 evermind 21 år siden
Det må være dét, de kalder "den lille forskel"... :-P
Stadig: Hvis andre har et bud på, hvilken smule, jeg er blevet snydt for, så modtages oplysningen gerne!
#110 Morbid 21 år siden