Modtog i dag fra CDON anden sæson af Carnivale. Damn, jeg glæder mig til at komme i gang...
Desværre havde boksen fået en lidt hård medfart af posten, så en del af de fine "blade" indeni er gået i stykker. Er der nogen, som har erfaringer med at sende tilbage til CDON?
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Endelig kom den på gaden. Har glædet mig i laaaang tid til, at gense denne kultklassiker i en ordenlig version. Så mangler man blot lige, at få 2'eren i widescreen og så er jeg en happy dude vdr. den trilogi.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#91 filmz-jackjazz 19 år siden
Desværre havde boksen fået en lidt hård medfart af posten, så en del af de fine "blade" indeni er gået i stykker. Er der nogen, som har erfaringer med at sende tilbage til CDON?
//JackJazz
#92 aknot 19 år siden
#93 dyg 19 år siden
Dr. Strangelove - Reel Collection
#94 McPeter 19 år siden
#93 - billeder tak! :-)
#95 dyg 19 år siden
#96 filmz-CAADK 19 år siden
Dogma - special edition
Chasing Amy - Citeron
Lidt Kevin Smith gejl til weekenden.
Bruce: Batman has no limits
#97 filmz-Kadann 19 år siden
The Blood of Heroes aka Salute of the Jugger R2 uncut
Så skal der sgu nydes noget Rutger to da maxxX! ;)
#91 -
Se punkt 7:
http://www.cdon.com/main.phtml?nav=1124&navroo...
#98 filmz-M-K-E 19 år siden
Klovn sæson 3
#99 NightHawk 19 år siden
Maniac Cop - Special Edition
Endelig kom den på gaden. Har glædet mig i laaaang tid til, at gense denne kultklassiker i en ordenlig version. Så mangler man blot lige, at få 2'eren i widescreen og så er jeg en happy dude vdr. den trilogi.
#100 Captain Vallo 19 år siden
Angel - Sæson 1
Fra cdwow:
(En godt gennembanket og delvist knust) Muppet Show - Sæson 1
then why is my arse
the perfect height for kicking?