Gravatar

#211 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 209 Tillykke :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#212 pulse83 19 år siden

As requested...

Link til ny tråd!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#213 evermind 19 år siden

Tillykke, Narniabæver - hvis det vel at mærke er din egen fødselsdag, du mener. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#214 thebigzzz 19 år siden

#206: ja, det har de, men det er 30 disc uden noget ekstra materiale, jeg har købt R1 40 disc med en del bonus og en bog, og en noget pænere indpakning ;)
Gravatar

#215 kill the bills 19 år siden

Modtog King Kong Deluxe Extended dvd Gift Set og Forbidden Planet 50 aniversary edition gift set.
Gravatar

#216 pulse83 19 år siden

#215 Ny tråd. Se ovenstående. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#217 filmz-incubus 19 år siden

"Drive" er en meget ørevenlig ballade, og Incubus er faktisk gode til at variere deres albums med både hårdtslående metal og afslappende ballader. Personligt vil jeg anbefale deres album "Morning View" som første kapitel i en evt. samling, da den har både nogle dejlige stille numre og et godt varieret sortiment af alternativ metal. Startede selv i sin tid min samling med "Morning View" og har anbefalet selvsamme til en af mine venner, som også er blevet hooked.
Check evt. deres hjemmeside Enjoyincubus.com. Dér kan du høre samples fra de fleste af deres udgivelser.

Nå... fik i posten i går følgende fra Dvdoo:

- Dark Star (R2) 39,95
- Danny The Dog (R2) 49,95

Og så har de sendt mig den "forkerte" udgave af Dawn of the Dead. Jeg havde bestilt DC-udgaven fra 2004 og fik i stedet Romeros original. Er der nogen, der har erfaring med byttebøvl hos Dvdoo???
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: