#22, SE er den "lille udgave" der udkom først. UE er den store kobberboks med digipacks i, der "erstattede" førsteudgaven. Førsteudgaven er i samme stil som de digipacks der er i kobberboksen, og der er endda gjort plads til den i kobberboksen. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#20 Tak for tippet - det var vist en ret uanamorphisk (jeg er ikke sikker på, at man kan sige sådan, men det har sjældent forhindret mig) udgave, jeg rev med hjem. Jeg havde imidlertid brudt emballagen, da jeg læste dit indlæg. Den kostede dog ikke alverden, og mit nuværende tv kan ikke drage fordel af anamorphic, så det er heldigvis ikke den store katastrofe. Den, du linker til, er på den anden side lækker og ikke så dyr, så det er da noget, jeg overvejer. :)
Nåja, forresten, jeg har da også modtaget (fra Club Raccoon): Robot Chicken - 190 kr.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#29 Hehe, min ven, havde set lidt på YouTube og måtte bare eje den. Glæder mig til nogle gode grin i aften. Elsker, hvordan serien tilsyneladende er bygget op om utallige skæve popkulturelle referencer. :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#21 Herrguth 19 år siden
Adams Æbler (fra TP til 25 kr.)
Muppets Take Manhattan
Kermit's Swamp Years
Muppet's Wizard Of Oz
(Nu må de godt snart se at få udgivet sæson 2 af Muppet show!!!)
#22 filt 19 år siden
Oldboy (Special Edition)
Den forlængst udgåede R3 førsteudgave. :)
#23 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 filt 19 år siden
#25 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg har deværre ingen af dem :(
#26 filt 19 år siden
#27 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#28 evermind 19 år siden
Yes sir! :)
Tak for tippet - det var vist en ret uanamorphisk (jeg er ikke sikker på, at man kan sige sådan, men det har sjældent forhindret mig) udgave, jeg rev med hjem. Jeg havde imidlertid brudt emballagen, da jeg læste dit indlæg. Den kostede dog ikke alverden, og mit nuværende tv kan ikke drage fordel af anamorphic, så det er heldigvis ikke den store katastrofe. Den, du linker til, er på den anden side lækker og ikke så dyr, så det er da noget, jeg overvejer. :)
Nåja, forresten, jeg har da også modtaget (fra Club Raccoon):
Robot Chicken - 190 kr.
#29 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#30 evermind 19 år siden
Hehe, min ven, havde set lidt på YouTube og måtte bare eje den. Glæder mig til nogle gode grin i aften. Elsker, hvordan serien tilsyneladende er bygget op om utallige skæve popkulturelle referencer. :D