Lord of the Rings Extended Edition Trilogy Box Out case fra DVDHeaven.com. Lidt en nørd-ting at købe, men jeg var træt af at mangle den, og går man 2 sammen, så kan den fås til ca 50 kr pr stk incl forsendelse.
#90 - Avs en flot omgang. Jeg har tit sagt til mig selv, at jeg skulle i gang med at se nogle af Eisensteins film, og har da også Potemkin liggende, men jeg skal lige have samlet en omgang viljestyrke før jeg går i gang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Mange tak :). "Potemkin" er ret udemærket, men nok mest i et filmhistorisk perspektiv. Jeg har før set "Oktober" og "Ivan den Grusomme del. 1", hvor sidstnævnte varmt kan anbefales (hvis man er til russisk montage og historiske storfilm).
#98 Tillykke! Glæder mig, til jeg selv får råd til at investere i den (meget, meget snart!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#91 McPeter 19 år siden
#92 putandtake 19 år siden
http://www.dvdheaven.com/dvd/dvd_detail.php?idx=12...
#93 dyg 19 år siden
#94 Yoda 19 år siden
Jeg bøjer mig i støvet for en overlegen filmsmag ;-)
Der er virkelig nogle rigtig, rigtig interessante titler imellem, som jeg også selv gerne så indlemmet i samlingen.
Det må være dejligt at vide, at underholdningen er sikret de næste par dage - suveræn fangst ;-)
#95 pulse83 19 år siden
#96 dolphinfriendly 19 år siden
Det er denne udgave: http://laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=27845.
Men jeg har lige set en anden udgave til 110,- på Axelmusic.
#93:
Mange tak :). "Potemkin" er ret udemærket, men nok mest i et filmhistorisk perspektiv. Jeg har før set "Oktober" og "Ivan den Grusomme del. 1", hvor sidstnævnte varmt kan anbefales (hvis man er til russisk montage og historiske storfilm).
Takker - ja der er en del fede titler der skal tygges igennem, godt jeg ingen planer har i dag :).
#97 ks 19 år siden
#98 PredatorX 19 år siden
Tom-Yum-Goong
#99 filmz-yoshimura 19 år siden
#100 PredatorX 19 år siden
Takker, den skal ses imorgen:-) Den vil sikkert tage mig en 4 timer at se, da der jo nok skal spoles meget tilbage hehehe