Fra Post DK: Et dejligt brev om at min HD-DVD afspiller er nuppet i tolden...så nu kan jeg for det første se frem til et kækkeligt gebyr og så iøvrigt vente et par uger mere med at den overhovedet kommer frem til mig. Arrrgh hvor fucked - American Shopper er til at lukke op og skide i!!
#92 Jeg ved, hvordan du har det, men jeg skyder personligt skylden på Toldservice :) American Shopper sendte min PS3'er til tiden, men den stod i 33 dage hos Told :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#89 - Cool. Var selv så heldig at få HB'en billigt på Fabpress' 50% udsalg i juli. Den er super informativ, selvom Mes måske ind imellem er lidt for ukritisk. Men pt. er det standardværket om Miike på engelsk.
Læste du det, jeg skrev om giallo-guiden, som vi snakkede om? Okay til inspiration, men absolut ingen nødvendighed.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#93 Selvfølgeligt er det ikke American Shoppers skyld som sådan, at afspilleren er havnet i tolden. Men som den service man betaler for at få tilsendt sagerne, kan man diskutere hvorvidt det er ligegyldigt at bruge dem. Jeg har iøvrigt en Onkyo reciever på vej derfra, så frygter at den også bliver nuppet.
Men ja - også irriterende at toldservice holder så længe på varene...jeg har ventet siden midten af august på der skulle ske noget. Om så skylden kan lægges hos American Shopper eller toldservice er uvist. :/
#95 Jeg havde godt nok indregnet told- og moms omkostningerne på forhånd, så største ankepunkt for mig, har været den i mine øjne, unødvendige tid, varen skulle ligge på lager :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#94 - Både og. Der mangler en ordentlig tekst om genrens udvikling. Men på den anden side, så giver mængden af anmeldelser helt sikkert et overblik.
Ad Miike-bogen, så er der kun trykt 500 ex. i hardcover. Men jeg slap heldigvis med at betale £12.49 - sølle £2 mere end paperbacken i udsalget :-)
Jeg er gået ret meget Miike-amok de sidste par måneder. Har de næste fem af hans film på vej i posten. Men fem stk. er jo en dråbe i havet, når man ser på, hvor meget han har lavet.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#91 filmz-Kadann 18 år siden
The Pianist HD DVD
#92 dolphinfriendly 18 år siden
"The Wild Bunch" (HD-DVD)
Fra Post DK:
Et dejligt brev om at min HD-DVD afspiller er nuppet i tolden...så nu kan jeg for det første se frem til et kækkeligt gebyr og så iøvrigt vente et par uger mere med at den overhovedet kommer frem til mig. Arrrgh hvor fucked - American Shopper er til at lukke op og skide i!!
#93 filmz-Bruce 18 år siden
#94 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Læste du det, jeg skrev om giallo-guiden, som vi snakkede om? Okay til inspiration, men absolut ingen nødvendighed.
#95 dolphinfriendly 18 år siden
Men ja - også irriterende at toldservice holder så længe på varene...jeg har ventet siden midten af august på der skulle ske noget. Om så skylden kan lægges hos American Shopper eller toldservice er uvist. :/
#96 Yoda 18 år siden
Ja, jeg læste det. Jeg overvejer at bestille guiden, da jeg mangler et overblik over genren, hvilket jeg går ud fra, at den leverer?
Min Miike-bog er desværre blot softcover :-(
Jeg venter med at kaste mig over den, da jeg stadig mangler at se et par film - men glæder mig meget til at få den læst.
#97 filmz-Bruce 18 år siden
#98 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Ad Miike-bogen, så er der kun trykt 500 ex. i hardcover. Men jeg slap heldigvis med at betale £12.49 - sølle £2 mere end paperbacken i udsalget :-)
Jeg er gået ret meget Miike-amok de sidste par måneder. Har de næste fem af hans film på vej i posten. Men fem stk. er jo en dråbe i havet, når man ser på, hvor meget han har lavet.
#99 pulse83 18 år siden
Forestillinger (3-Disc Deluxe Edition)
Er ikke vanvittigt imponeret over billed-kvaliteten. Syntes faktisk at den så bedre ud på TV (over digital-tuner). Den er dog acceptabel.
#100 evermind 18 år siden
Commando - Director's Cut
Return of the Living Dead II