Jeg fik Blood and Black Laces fra Bookdepository.co.uk i dag. En udførlig guide til den italienske giallo. Ikke så meget en bog, som et tykt hæfte med anmeldelser af en endeløs række mordmysterier. Anmeldelserne er velskrevede og gode som inspiration, men desværre er "bogen" fra 1999 og alle henvisninger er derfor til vhs- og laserdisk-udgaver. God, hvis man er genrefan og lige skal vide noget om en bestemt titel. Men ikke noget essentielt køb.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#31 PredatorX 18 år siden
28 Weeks later (DVD)
Meet the Robinsons (DVD)
fra raccoon:
Heroes: season 1 (HD DVD)
#32 Bobby Singer 18 år siden
Et brev om, at jeg er blevet optaget på filmskolen Station next, som ligger i Århus, så nu er jeg et skridt nærmere drømmen om at blive instruktør :)
#33 Bony 18 år siden
#34 filmz-Bruce 18 år siden
#35 Bobby Singer 18 år siden
Tak og bare rolig der bliver INGEN remakes :)
#36 aknot 18 år siden
#37 Yoda 18 år siden
Ja, t'løk med optagelsen!
#38 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Jeg fik Blood and Black Laces fra Bookdepository.co.uk i dag. En udførlig guide til den italienske giallo. Ikke så meget en bog, som et tykt hæfte med anmeldelser af en endeløs række mordmysterier. Anmeldelserne er velskrevede og gode som inspiration, men desværre er "bogen" fra 1999 og alle henvisninger er derfor til vhs- og laserdisk-udgaver. God, hvis man er genrefan og lige skal vide noget om en bestemt titel. Men ikke noget essentielt køb.
#39 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 rockysds 18 år siden