the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Cool, jeg overvejer selv en, da jeg gerne vil skære lidt ned på antal kabler til tv'et og eliminere det ene componentkabel jeg bliver nødt til at bruge.
Er igang med at flytte lidt rundt, efter jeg fik de nye ting hjem, (Faith - mini statuen er endnu mere laber i virkeligheden, end den var på billedet på Alienentertainments side) og så satser jeg på at købe de sidste 4-5 ting her næste måned. Jeg lægger opdaterede billeder på igen om en lille måneds tid og der kan du så også se X-Files/Millennium samlingen plus en helt ny opsat Tarantino/Rodriguez collection. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#71 dolphinfriendly 18 år siden
300 (HD-DVD)
Black Snake Moan (HD-DVD)
Rio Bravo (Blu-Ray)
#72 aknot 18 år siden
#71 Lækker fangst.
#73 filmz-yoshimura 18 år siden
Den er købt her
#74 filmz-Narniabæver 18 år siden
Spis Mig, Jamon Jamon
#75 Skeloboy 18 år siden
The Searchers
og så en stak asiatiske film:
Spring In a Small Town
The 47 Ronin
Tokyo Story
Princess Mononoke
#76 Benway 18 år siden
#77 filmz-Kadann 18 år siden
Cool, jeg overvejer selv en, da jeg gerne vil skære lidt ned på antal kabler til tv'et og eliminere det ene componentkabel jeg bliver nødt til at bruge.
#78 NightHawk 18 år siden
Mange tak for de pæne ord :)
Er igang med at flytte lidt rundt, efter jeg fik de nye ting hjem, (Faith - mini statuen er endnu mere laber i virkeligheden, end den var på billedet på Alienentertainments side) og så satser jeg på at købe de sidste 4-5 ting her næste måned. Jeg lægger opdaterede billeder på igen om en lille måneds tid og der kan du så også se X-Files/Millennium samlingen plus en helt ny opsat Tarantino/Rodriguez collection. :)
#79 Bony 18 år siden
#80 rockysds 18 år siden