Gravatar

#111 rockysds 18 år siden

Jeg ved ikke, om det er her, dolphinfriendly har købt den, eller om den fås billigere, men CDON har den i hvert fald:
679 kr.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#112 Steffan Rasmussen 18 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#113 rockysds 18 år siden

Sorry my bad...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#114 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 111 Hmmmm er temmelig fristet ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#115 dolphinfriendly 18 år siden

Til alle jer der har spørgsmål omkring Deadwood boksen, har jeg ikke haft tid til at kigge på hvad der er af ekstra materiale - men får set den her i weekenden, så det kan jeg lige vende tilbage. Boksen er skam lækker og står godt i samlingen, selvom den absolut ikke er det mest robuste - men frækt med kortspillet og jetonerne.

Mht. prisen er jeg ret priviligeret, eftersom den er kommet til mig som anmeldereksemplar - dvs. for mit vedkommende kvit og frit rent økonomisk. :)

Gravatar

#116 Bates 18 år siden

Fra DVDPacific:

The Krzysztof Kieslowski Collection

Boksen indenholder

- A Short Film About Killing
- A Short Film About Love
- Camera Buff
- No End
- Blind Chance
- The Scar

Kieslowski da han var allerbedst! Glæder mig meget til at gå igang med filmene.
Gravatar

#117 evermind 18 år siden

Fra Axel:
Pan's Labyrinth

Fra Blockbuster (brugtbørsen):
The Prestige - 50 kr.
Rene Hjerter - 30 kr.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#118 DarkLight 18 år siden

Iphone
Life on the bleeding edge is good :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#119 filmz-Narniabæver 18 år siden

Fra Blockbuster i Vejle:

Babe - Den Kække Gris
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#120 davenport 18 år siden

Fik ny telefon.
En SE k530i.
Den er noget bedre end den der blev stjålet, da den ikke kunne holde batteri. (Næse til tyven!)
Fedt at ha en ny telefon, der kan det hele. Har lige opsat den, og fik filmz frem :D
Så nu er der ingen undskyldning for ikke at have læst nyhederne ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: