Dem som Play og Sendit har udsendt indtil videre har været med et Dolby Digital 5.1 lydspor. Den amerikanske er 7.1 DTS HD Master Audio. Men der er planlagt en EU udgave med samme lydspor og måske er den der allerede.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er kig forbi Stereo Studio resulterede i indkøbet af "Last Tango in Paris" til en beskeden 50'er. Ifølge forsiden er det den ucensurerede udgave. Betyder det mon at Brando bruger smør i stedet for margarine? ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#191 rendesten 17 år siden
den kostede 70,-
#192 Corgan 17 år siden
Zodiac - Directors Cut - HD DVD
#193 Corgan 17 år siden
#187:
Hvad er forskellen på EU udgaven og US udgaven? Er det US udgaven man finder på Axel Music?
#194 filmz-Bruce 17 år siden
Dem som Play og Sendit har udsendt indtil videre har været med et Dolby Digital 5.1 lydspor. Den amerikanske er 7.1 DTS HD Master Audio. Men der er planlagt en EU udgave med samme lydspor og måske er den der allerede.
#195 Benway 17 år siden
#196 aknot 17 år siden
EDIT: kan se at den amerikanske er kodefri, så.... :)
#197 Bony 17 år siden
Min anden BD skive nogensinde (første var koncert BD), altså første rigtige film. Men fucking wow.. Damn, jeg er vild med HD! :)
Glemte flere gange helt at lægge mærke til hvad der skete på skærmen, fordi at jeg var så opslugt af det lækre billede.
Tilføj.: Nå ja, og så to ekstra Al Pacino film til samlingen. Har fået Pacino flip for tiden.
Carlito's Way
Heat
Begge fra TP.
#198 elwood 17 år siden
Finaly!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#199 filmz-Bruce 17 år siden
#200 elwood 17 år siden
Yes Indeedy 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"