Nu har jeg læst så meget godt om disse to film her på filmz, så jeg har idag modtaget fra Play.com:
Before Sunset/Before Sunrise (Limited Edition Box Set)
Synes det er en mærkelig titel "Limited Edition Box Set", for indpakningen ser nu ikke særlig limited ud. Det er bare de to almindelige keep-case udgaver i et hårdt pap-omslag...
#44 Ahh jeg var nu ikke så vild med The Darkness hen mod slutningen, den var lidt for
Automatisk
Og det virkede som om hele starten var det bedste halvvejs henne i spillet synes jeg det gik ned af bakken, måske hvis de havde droppet MP og koncentreret sig 100% om SP, ku det ha blevet fantastisk, men jeg blev noget skuffet.
Starbreeze laver ellers gode spil Riddick var et genialt spil.
Orange Box der imod Yeppi! although jeg har hørt en del sige PS3 udgaven performar dårligst, men som sagt kun noget jeg har hørt, jeg har det selv til min Pc.
Oh and The Cake is a lie...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 Herrguth 18 år siden
Before Sunset/Before Sunrise (Limited Edition Box Set)
Synes det er en mærkelig titel "Limited Edition Box Set", for indpakningen ser nu ikke særlig limited ud. Det er bare de to almindelige keep-case udgaver i et hårdt pap-omslag...
#42 aknot 18 år siden
Next
Pursuit of Happyness
Zodiac
Extras 2. sæson
The Number 23
#43 Steffan Rasmussen 18 år siden
#44 dolphinfriendly 18 år siden
Privat handel:
Matrix Ultimate Collection (HD-DVD)
The Darkness (PS3)
DVDPacific:
Stardust (HD-DVD)
Bourne Ultimatum (HD-DVD)
Fona 2000:
Half Life 2: Orange Box (PS3)
#45 Guts 18 år siden
Alletiders julegaver!!
Ikke mindst spillene er helt i særklasse!
#46 elwood 18 år siden
Og det virkede som om hele starten var det bedste halvvejs henne i spillet synes jeg det gik ned af bakken, måske hvis de havde droppet MP og koncentreret sig 100% om SP, ku det ha blevet fantastisk, men jeg blev noget skuffet.
Starbreeze laver ellers gode spil Riddick var et genialt spil.
Orange Box der imod Yeppi! although jeg har hørt en del sige PS3 udgaven performar dårligst, men som sagt kun noget jeg har hørt, jeg har det selv til min Pc.
Oh and The Cake is a lie...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 Notional 18 år siden
#48 MouseMickey 18 år siden
Har bare læst det ikke skulle være så super
#49 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#50 Benway 18 år siden
Fellini Roma
Where Eagles Dare