Hvornår har I fået besked om at jeres BoB er afsendt? Min far har nemlig bestilt den og har fået en mail fra dem omkring d. 9-11.juni om at den skulle være afsendt og de har også trukket pengene fra hans konto... og det plejer de jo først at gøre når den er afsendt?
Din far??? WOW - jeg ville gerne se min far bestille en DVDfilm over nettet!
Han har aldrig tændt en PC, og engang sad han og forsøgte at få videoen til at virke med fjernbetjeningen til anlægget. Begge dele havde de haft i 5-6 år...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
:-D hehe... ja, men det var også kun da jeg fortalte ham at man kunne købe den for 300kr på nettet. Han har set den i butikkerne til omkring 900-1000kr, så det var ikke svært at overbevise ham i hvad det smarte var... Dog spurgte han gentagende gange vedr. om vi nu også var på en sikker side, før han ville indtaste kortnr. osv... :-)
Schindler's List Gangs of New York Once Upon A Time In The West
Alle fra TP til en hundredemand stykket! (Og så har jeg lånt en projektor fra min arbejdsplads i hele sommerferien - Wohoo! Det er fedt at være udnævt til AV-ansvarlig!) c",)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#51 DarkLight 21 år siden
#52 chronaden 21 år siden
#53 Corgan 21 år siden
#54 rimmer 21 år siden
#55 McPeter 21 år siden
#56 Kalle Ferm 21 år siden
Han har aldrig tændt en PC, og engang sad han og forsøgte at få videoen til at virke med fjernbetjeningen til anlægget. Begge dele havde de haft i 5-6 år...
#57 McPeter 21 år siden
#58 Captain Vallo 21 år siden
Gangs of New York
Once Upon A Time In The West
Alle fra TP til en hundredemand stykket!
(Og så har jeg lånt en projektor fra min arbejdsplads i hele sommerferien - Wohoo!
Det er fedt at være udnævt til AV-ansvarlig!)
c",)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#59 DarkLight 21 år siden
#60 Ikari 21 år siden
Fik en mail om at den var blevet afsendt d. 3. juni - modtog den igår!
Tålmodighed, McP, tålmodighed....