Modtog i formiddags The Nightmare on Elm Street Collection - 8-disc edition fra axel! Jubiii, så er det på med 3d brillerne og frem med popcornene....
Har også fået et par CDer ind ad brevsprækken fra cdwow og cdon, herunder:
Fiona Apple 'Extraordinary Machine' inkl. DVD Tori Amos 'The Beekeeper' System of a Down 'Hypnotize' inkl. DVD (verdens mest irriterende kortfilm om tilblivelsen af mezmerize og hypnotize - se den og forstå hvad jeg mener...) Bryan Adams 'Waking Up the Neighbours' Bryan Adams 'On a Day Like Today'
# 34 - Det er et mega fedt box-set. Blev færdig med bonus discen igår. Ret fedt lavet som en interaktiv labyrint, hvor man ved at trykke på alt,(og jeg mener alt) kommer vidt omkring i Elm Street universet.
Fik dog ret ondt i øjnene da jeg tog 3-d brillerne på til Episode 6. Meget sjovt i starten, men det endte sgu med jeg fik en lettere hovedpine tilsidst.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#31 cyberzed 20 år siden
#32 davenport 20 år siden
#33 dyg 20 år siden
#34 20 år siden
Har også fået et par CDer ind ad brevsprækken fra cdwow og cdon, herunder:
Fiona Apple 'Extraordinary Machine' inkl. DVD
Tori Amos 'The Beekeeper'
System of a Down 'Hypnotize' inkl. DVD (verdens mest irriterende kortfilm om tilblivelsen af mezmerize og hypnotize - se den og forstå hvad jeg mener...)
Bryan Adams 'Waking Up the Neighbours'
Bryan Adams 'On a Day Like Today'
#35 NightHawk 20 år siden
Fik dog ret ondt i øjnene da jeg tog 3-d brillerne på til Episode 6. Meget sjovt i starten, men det endte sgu med jeg fik en lettere hovedpine tilsidst.
#36 Captain Vallo 20 år siden
John Carpenter's Vampires
Sahara
Groundhog Day - Special Edition
King Kong - 1976
Toy Story - 10 års jubi udgave.
Toy Story 2
Shogun Boka'en
Og lidt musik:
Eurythmics - Ultimate Collection
Queen - Innuendo (Freddies svanesang)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#37 davenport 20 år siden
#38 filmz-sparrowed 20 år siden
Alien Vs Predator: indeholder begge versioner.
Pris=15kr i blockbuster.
#39 filt 20 år siden
#40 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***