Cinderella (Collector's DVD Gift Set) Alfred Hitchcock - The Masterpiece Collection Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Living Color (Volume 2) The Leopard (Criterion Collection) 12 Monkeys (Japanese Perfect Collection)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Så er juleaften vel overstået. Under juletræet var ualmindeligt mange flotte gaver. Af de mere filmrelaterede kan nævnes:
Fruens gaver: Jersey Girl Adams Æbler Watership Down (Kaninbjerget) Exorcisten - The Beginning Hotel Rwanda Wrong Turn Beth Hart - Live at Paradiso
Mine gaver: Skeleton Key Hidalgo Resident Evil: Apocalypse (og Resident Evil 4 til PS2!) War of The Worlds - 2 disc Lethal Weapon - Komplet Samling Boka Phantom of The Opera - 3 disc
... og lidt til bogreolen fra the Missus: Make Love!* *The Bruce Campbell Way Dén glæder jeg mig til at få læst. If Chins Could Kill var yderst underholdende.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Hehe, jeg ved godt den har et bad rep, men jeg synes faktisk ikke den er så slem som folk gør den til - det er først med 3'eren at det bliver rigtig slemt :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Nej da, det er jo en naturlig efterfølger.. fra gode sværdkampe til laserstråler, fra mytiske væsner til fjollede rumvæsner, hvad kunne være bedre end det? :)
#71 HelmerJ 20 år siden
Sin City Recut * Extended
#72 stefsims 20 år siden
Serenity
Brothers Grimm
Dark Water
#73 filt 20 år siden
Cinderella (Collector's DVD Gift Set)
Alfred Hitchcock - The Masterpiece Collection
Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Living Color (Volume 2)
The Leopard (Criterion Collection)
12 Monkeys (Japanese Perfect Collection)
#74 Captain Vallo 20 år siden
Fruens gaver:
Jersey Girl
Adams Æbler
Watership Down (Kaninbjerget)
Exorcisten - The Beginning
Hotel Rwanda
Wrong Turn
Beth Hart - Live at Paradiso
Mine gaver:
Skeleton Key
Hidalgo
Resident Evil: Apocalypse (og Resident Evil 4 til PS2!)
War of The Worlds - 2 disc
Lethal Weapon - Komplet Samling Boka
Phantom of The Opera - 3 disc
... og lidt til bogreolen fra the Missus:
Make Love!*
*The Bruce Campbell Way
Dén glæder jeg mig til at få læst. If Chins Could Kill var yderst underholdende.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#75 chandler75 20 år siden
"Highlander 2"
"Bride of Chucky"
Brugtbørsen i Blockbuster - samlet pris: 50 kr.
#76 filmz-Bruce 20 år siden
#77 filt 20 år siden
#78 chandler75 20 år siden
#79 filmz-Kadann 20 år siden
Nej da, det er jo en naturlig efterfølger.. fra gode sværdkampe til laserstråler, fra mytiske væsner til fjollede rumvæsner, hvad kunne være bedre end det? :)
#80 lagoni 20 år siden