Lige en lille hilsen her fra det kolde NYC. Hvis i ser football paa zulu, saa hoerte i om mig i soendags. Jeg var en af de fire drenge fra Vejle, der sad og saa Jets vs Patriots. En genial oplevelse, kan kun anbefales.
Jeg fik en enkelt film i julegave:
Boondock Saints
I maa alle have et godt nytaar, jeg kommer foerst hjem til Danmark den 2. januar, og er foerst online igen d. 3. Saa i maa hygge jer saa laenge.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har været ude at bytte så det blev lige til et par film: Die Hard Die Hard 2 The Rock I Kina spiser de hunde
Alle til 50 kr pr stk. De 3 første er i de lækre udgaver med DTS fra A-Z og den sidste er fra Stereo Studio. Man må jo udnytte at man er hjemme hos de gamle i Jylland.. :) Der er i øvrigt stadig en 10 stykker af de 2 Die Hard i digipak tilbage i A-Z i Viborg.
#52 - NayZe, jeg hørte godt Jimmy nævne jer, og var lidt (meget!) misundelig. Fedt at det så viser sig at være dig, der var een af dem :) Hvis du kommer forbi en NFL merchancise shop, kan du så ikke lige se om de har en billig NFL jersey med '4 Favre' fra Packers i medium eller large ;)
Tja... Jeg havde jo fået 700kr til jul så de skulle jo bruges - smuttede forbi en kvickly og kom hjem med følgende: For 400kr Tarantino Boka For 200kr mad (man skal jo være lidt god ved sig selv når man læser til eksamen) For 100kr sprut (Bacardi Razz - den måtte jeg prøve)
Ved godt at jeg som dreng burde have byttet om på mad og sprut-budgettet (og købt whisky el.lign. istedet!?), men hvad - det går nok alligevel! :-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 puffin 21 år siden
Deliverance - Fra DVDSoon
#52 dyg 21 år siden
Jeg fik en enkelt film i julegave:
Boondock Saints
I maa alle have et godt nytaar, jeg kommer foerst hjem til Danmark den 2. januar, og er foerst online igen d. 3. Saa i maa hygge jer saa laenge.
#53 filmz-Pollux 21 år siden
Die Hard
Die Hard 2
The Rock
I Kina spiser de hunde
Alle til 50 kr pr stk. De 3 første er i de lækre udgaver med DTS fra A-Z og den sidste er fra Stereo Studio. Man må jo udnytte at man er hjemme hos de gamle i Jylland.. :) Der er i øvrigt stadig en 10 stykker af de 2 Die Hard i digipak tilbage i A-Z i Viborg.
#54 21 år siden
Hvis du kommer forbi en NFL merchancise shop, kan du så ikke lige se om de har en billig NFL jersey med '4 Favre' fra Packers i medium eller large ;)
#55 Herrguth 21 år siden
Armageddon - Special Edition (2 Disc) - 49,95
Harry Potter & Fangen Fra Azkaban - 2 Disc Special Edition - 238 kr
Og til sidst, dagens bedste køb:
Star Wars Trilogy Boksen - 395 kr... ENDELIG!!!
Jeg var en glad én efter det køb...
Nu må det næste køb så blive Alien Quadrilogy!
#56 filmz-Kadann 21 år siden
- Hero
Og fra Accord fik jeg et par film på laserdisc:
- The Lion King
- The Big Lebowski
#57 McPeter 21 år siden
For 400kr Tarantino Boka
For 200kr mad (man skal jo være lidt god ved sig selv når man læser til eksamen)
For 100kr sprut (Bacardi Razz - den måtte jeg prøve)
Ved godt at jeg som dreng burde have byttet om på mad og sprut-budgettet (og købt whisky el.lign. istedet!?), men hvad - det går nok alligevel! :-)
#58 filmz-dr. hoax 21 år siden
#59 filmz-yoshimura 21 år siden
Boogie Nights
Orlando (med slipcase, lækker udgave)
#60 ks 21 år siden