Fik endelig besked om, at jeg er blevet godkendt til en gratis laserbehandling for min nærsynethed! Sådan! Så ryger briller og kontaktlinser snart ad helvede til!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#213 - jeg fik at vide af Patientkontoret at man her i Odense Kommune (eller det må være Fyns Amt) skal have -15 for at få det betalt. Jeg synes det lyder lidt vildt, da man fx i århus 'kun' skal have -8. Men jeg er ved at forsøge at få fat i en øjenlæge, de kan henvise en til det (de er bare så svære at få fat på).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#212 Det varierer fra amt til amt, men her i Vestsjællandsamt er grænsen 6,50 (jeg har 7,0). Man bliver desuden tjekket grundigt, før man kan besked om, hvorvidt ens øjne egner sig til behandlingen - det afhænger blandt andet af hornhindens tykkelse og beskaffenhed i øvrigt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#211 filmz-yoshimura 19 år siden
#212 lagoni 19 år siden
#213 chronaden 19 år siden
#214 filmz-Wacker 19 år siden
Ghostbuster 1+2
Sky Captain and the World of tomorrow
250 kr. ialt i Bilka Onestop
http://www.samarit.dk
#215 lagoni 19 år siden
#216 filmz-Kadann 19 år siden
CDon:
Children of Dune: The miniseries