#252 Jeg var i hvert fald meget imponeret og bestilte den kort tid efter, at jeg havde set den. Havde også været lidt urolig, fordi instruktøren var den samme som på Dog Soldiers, som jeg ingenlunde var særlig pjattet med, men jeg må nok sige, at den her fungerede fint for mig. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#251 wiseguy 19 år siden
#252 Herrguth 19 år siden
The Descent (2-Disc)
Nu glæder jeg mig til at se den, efter alle de rosende ord jeg har læst herinde... Men måske man skulle sætte forventningerne lidt ned...
#253 filmz-Bruce 19 år siden
#254 filmz-Loft 19 år siden
- House of the Dead, Axelmusic (59,95 kroner)
Har jeg for mange penge? Ja, men jeg hader stadig mig selv for det køb...
#255 evermind 19 år siden
Jeg var i hvert fald meget imponeret og bestilte den kort tid efter, at jeg havde set den. Havde også været lidt urolig, fordi instruktøren var den samme som på Dog Soldiers, som jeg ingenlunde var særlig pjattet med, men jeg må nok sige, at den her fungerede fint for mig. :)
#256 Herrguth 19 år siden
Nu må jeg bare se den... Men jeg har ikke tid før i morgen aften. Men så har jeg da noget at se frem til... :)
#257 evermind 19 år siden
Hehe, another one bites the dust!! Det må næsten være ubeset, du har købt den.
Nu har jeg effektivt prøvet at fortrænge den gennem nogen tid, men én af mine venner fremhævede lige følgende replikveksling:
Hm...
God fornøjelse. :)
#258 chandler75 19 år siden
#259 lyspunkt 19 år siden
#260 wiseguy 19 år siden