#61: Hehe, den koster vel også derefter. Hvis jeg havde flere penge på subwoofer budgettet, havde jeg købt en Concept 12. Da det ville passe til mine concept højtalere, men over 2500 kr er lidt for meget for mig. Efter at have testet AW10 sammen med We were soldiers, er jeg 100% tilfreds med min investering. Der er meget mere power i lydsporet end når subben ikke er sat til. I nat står den på Der Untergang med fuld volume :D
Ham hifi gutten, prøvede sgu først at sælge mig en AW10 bilsubwoofer :P
Men de har kun den canadiske med fransk tekst på coveret, så hvis du er lige så cover fanatisk som mig så er eBay et godt sted at finde et billigt eksemplar, uden fransk tekst. Jeg slap kun 115 kr. inkl. fragt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#61 filmz-Kadann 19 år siden
Kun en AW10? Du skal da ha' SWA12.. den flytter luft! :D
#62 thebigzzz 19 år siden
Ham hifi gutten, prøvede sgu først at sælge mig en AW10 bilsubwoofer :P
#63 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg er ikke i tvivl om at at den rykker udemærket :) Du må lige give en anmeldelse, når du har fået set "Der Untergang".
#64 zombieman 19 år siden
#65 SpielbergFreak 19 år siden
Den er ikke noget specielt, men den er længere og ja R2 udgaven stinker
De har den her hos Axel:
http://axelmusic.dk/productDetails/065935202516
Men de har kun den canadiske med fransk tekst på coveret, så hvis du er lige så cover fanatisk som mig så er eBay et godt sted at finde et billigt eksemplar, uden fransk tekst. Jeg slap kun 115 kr. inkl. fragt.
#66 filmz-Kadann 19 år siden
Goodie, takker :)
#67 läkerol 19 år siden
#68 cyberzed 19 år siden
Corpse Bride lækkerheds edition
Deadwood S1
#69 Vestas 19 år siden
Copland: Director's Cut R2 UK
#70 filmz-yoshimura 19 år siden
Tadaa!