The Libertine £13 M 2-disc £15 Triump des Willens £12 Casablanca £7 Hamlet Franco Zeffirelli £8 Hamlet Laurence Olivier £8 Metropolis 2-disc £10 Nosferatu Werner Herzog (2-disc) £8 Nosferatu Friedrick Wilhelm Murnau (2-disc) £8
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
HAVE MERCY ON ME!!! Skal overleve kun at skrive projekt hele weekenden og har lige modtaget følgende fantastiske ladning fra CDWOW: - Deadwood S2 R2-DK - Short Cuts (Criterion) R1 (NØJ en fed udgivelse - vidste slet ikke den var så fed!) - Last of the Mohicans D.C. R1
samt Depeche Mode: Playing the Angel (CD+DVD)
Det bliver den hårdeste weekend nogensinde... suk... :-(
#88 - Udgivelsen af "Short Cuts" er intet sammenlignet med filmen. Et sandt mesterværk. Lad mig vide, hvad du synes om den, når du en gang har fået den set.
#89 - har skam set filmen og den ligger til 10/10 hos mig. Ellers havde jeg skam ikke bestilt en så dyr udgave. :-) Glæder mig UFATTELIGT meget til et gensyn, da det er mange år siden jeg sidst har set den...
#81 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Grave of The Fireflies 2 disc SE (Studio Ghibli)
Frances
Airport 75
Airport 77
Airport 80 - The Concorde
Dear Frankie (ligner en ny Billy Elliot)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#82 JannikAnd 19 år siden
Ming-liangs "The River"
#83 wiseguy 19 år siden
The Village
Juryen
Out of Sight
Under Suspicion
#84 kill the bills 19 år siden
#85 filt 19 år siden
#86 kill the bills 19 år siden
#87 Yoda 19 år siden
The Libertine £13
M 2-disc £15
Triump des Willens £12
Casablanca £7
Hamlet Franco Zeffirelli £8
Hamlet Laurence Olivier £8
Metropolis 2-disc £10
Nosferatu Werner Herzog (2-disc) £8
Nosferatu Friedrick Wilhelm Murnau (2-disc) £8
#88 McPeter 19 år siden
- Deadwood S2 R2-DK
- Short Cuts (Criterion) R1 (NØJ en fed udgivelse - vidste slet ikke den var så fed!)
- Last of the Mohicans D.C. R1
samt Depeche Mode: Playing the Angel (CD+DVD)
Det bliver den hårdeste weekend nogensinde... suk... :-(
#89 JannikAnd 19 år siden
#88 - Udgivelsen af "Short Cuts" er intet sammenlignet med filmen. Et sandt mesterværk. Lad mig vide, hvad du synes om den, når du en gang har fået den set.
#90 McPeter 19 år siden
Glæder mig UFATTELIGT meget til et gensyn, da det er mange år siden jeg sidst har set den...