#162...Lance til et sci-fi convention i malmö (måske er han der i April i Göteborg?) Og ellers Kris efter koncerten i tivoli, kom han ned og hilste på os, og jeg rakte billedet frem. Han kiggede godt nok lidt på det, og så skrev han autografen efter. Det var på selve scenen, han skrev den, og var den eneste i salen, der fik. han optrådte i Tivoli's koncertsal.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#165, 167 Tak. Har ligget hooket den op til min Denon 3930 midlertidigt. Langt fra optimalt sat op, men super flot billede. Dog ikke revolutionerende, men det håber jeg ændrer sig når jeg får den ordentligt sat op. Umiddelbart kunne jeg ingen forskel spore på 720p vs. 1080p på min 3930.
Tillykke med Toshibaen! Fortæl, fortæl, fortæl...hvis/når du får løsrevet dig fra alt HD-kiggeriet! :) GOD VILLS IT!
#166 Jo da! Sad lige og tænkte på det! Jeg tager noget overarbejde og skaffer mig en avisrute, og sender projektoren til dig snarest muligt! ;)
#168 Glæder mig til at høre mere :) Der bliver ikke meget HD kiggeri, nok kun tirsdag, hvor projektoren nok er der. Den store omstrukturering er på vej. Højttaler- audio- og video kabler sendes fra US and A og så er der fri hele påsken :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#161 filmz-sparrowed 19 år siden
De har begge personligt signeret det...
Mødte Henriksen d. 10 og Kristofferson d. 14.
#162 davenport 19 år siden
#163 filmz-sparrowed 19 år siden
#164 pulse83 19 år siden
1 stk. Panasonic PT-AE1000E 1080p projektor!!!
Yes, sir! Så er weekenden besat! :)
#165 filmz-Bruce 19 år siden
Hmm, jeg må vente til sommer med at få og vide med skat :(
#166 Notional 19 år siden
#167 filmz-Bruce 19 år siden
#168 pulse83 19 år siden
Tillykke med Toshibaen! Fortæl, fortæl, fortæl...hvis/når du får løsrevet dig fra alt HD-kiggeriet! :) GOD VILLS IT!
#166 Jo da! Sad lige og tænkte på det! Jeg tager noget overarbejde og skaffer mig en avisrute, og sender projektoren til dig snarest muligt! ;)
#169 Vestas 19 år siden
Fra TP: City of Lost Children (50,-), Shark Tale (50,-) og Live 8 Berlin (70,-)
Fra amazon.de: Deutschland - Ein Sommermärchen
#170 filmz-Bruce 19 år siden