Tænk engang ... vi nærmer os tråd nummer 100 om diverse filmindkøb. Med cirka 200 indlæg i hver tråd, kunne noget tyde på, at vi har investeret i RIGTIG mange film, siden tråd nummer et så dagens lys. Det er da lidt gak at tænke på.
Hvem har råd til at hyre en langtidsledig til at tælle, hvor mange filmindkøb, der er registreret i "Hvad modtog du i dag"-trådene? :o) :o) :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Der var en toldopkrævning på 118 kr. på, men i og med at jeg er postbud for mig selv, blev der ikke opkrævet en klejne. Lidt fordele er der dog ved at arbejde i Post Danmark. :D
#211 Corgan 18 år siden
Fra Cd-wow:
Little Miss Sunshine
The Host - 2-disc
Harsh Times
#212 filmz-Bruce 18 år siden
#213 filmz-yoshimura 18 år siden
Hvem har råd til at hyre en langtidsledig til at tælle, hvor mange filmindkøb, der er registreret i "Hvad modtog du i dag"-trådene? :o) :o) :o)
#214 Guts 18 år siden
Det er sateme ret vildt.
Kunne vi ikke bare være 100 brugere der napper en tråd hver???
Det kunne da ikke tage lang tid!
#215 pulse83 18 år siden
King Kong (HD DVD)
Der var en toldopkrævning på 118 kr. på, men i og med at jeg er postbud for mig selv, blev der ikke opkrævet en klejne. Lidt fordele er der dog ved at arbejde i Post Danmark. :D
#216 rockysds 18 år siden
Y tu Mamá Tambíen
Proof
The Mexican
3 for 50
#217 filmz-Kadann 18 år siden
Hunter S. Thomson: The Rum Diary (bog)
Den skulle være på vej til det store lærred, så lidt filmrelateret er den da. :)
#218 filmz-Bruce 18 år siden
#219 pulse83 18 år siden
Toldkvitteringen ser således ud (hvis det skulle have nogen interesse):
Værdi af indhold = 175 kr. (23,49 EUR)
Told = 0 kr.
Afgift = 0 kr.
Importmoms 25% = 43 kr.
Fortoldningsgebyr = 60 kr.
Moms 25% af gebyr = 15 kr.
Ialt = 118 kr.
Svineri!
#220 filmz-Bruce 18 år siden