Chronicles of Riddick og Pitch Black (begge extended og i slip case)
Og så lidt hyggetråd fra guitar9.com
(men hvor bliver min pakke fra Korea med "Host" og "Pan's Labyrinth" af?)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg skulle bare lige i Føtex og købe ind, og så ... Ja, og det blev så til Valhalla (50,-) og Blade Trilogy (150,-).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#56 de er af svingende kvalitet men Argento & Carpenter´s episoder er fantastiske. Generelt er der kun et par stykker som er under middel og alle episoder har sine gode sider. Glæd dig til Argento´s Pelts i season 2 det er i en klasse for sig.
#56 Personligt syntes jeg at nærmest samtlige afsnit var elendige, med 1-2 undtagelser. Men hvis man holder af b-film indenfor gysergenren samt velformede bryster og masser af blod, går man ikke galt i byen. :)
#51 MakeItMonkey 18 år siden
Twin Peaks Season Two, part one
"Hvad jeg ikke modtog idag"!
-den auktion jeg vandt på qxl forleden med et hav af dvd'er i.
11 dage efter indbetaling =( kom nu med pakken =)
#52 filmz-yoshimura 18 år siden
Chronicles of Riddick og Pitch Black (begge extended og i slip case)
Og så lidt hyggetråd fra guitar9.com
(men hvor bliver min pakke fra Korea med "Host" og "Pan's Labyrinth" af?)
#53 Yoda 18 år siden
#54 dh-ad 18 år siden
Jeg har altid været i stand til at få en aftale med tdc om, at teknikeren ringer til mig ½ før, han ankommer. Og det er altid gået fint... :-)
Jeg modtog forresten selv:
Deacon Blue: The Bigger Picture
Sims 2 til NDS
Begge fra play.com, Sims 2 var røget igennem tolden, 75 kr. i fortoldningsgebyr... :-(
#55 filmz-yoshimura 18 år siden
#56 Yoda 18 år siden
"Masters of Horror 1 Vol 1"
"Masters of Horror 1 Vol 2"
Så bliver det spændende om disse 13 horrorkortfilm er noget værd.
#57 zombieman 18 år siden
Generelt er der kun et par stykker som er under middel og alle episoder har sine gode sider.
Glæd dig til Argento´s Pelts i season 2 det er i en klasse for sig.
#58 pulse83 18 år siden
#59 filmz-Narniabæver 18 år siden
Finding Neverland
Blockbuster:
Narnia - Extended DVD & Collectible Bookends Gift Set
#60 evermind 18 år siden
Velformede bryster? Nah, det interesserer næppe gennemsnitsbrugeren herinde ... ;)