#7 Jeg så den for et par år siden i moderne kultur og flere scener gjorde virkeligt indtryk på mig, rent æstetisk. Ser frem til at se ekstra materiale, specielt mht forståelse af filmen, jeg husker som noget sløret! :)
The Bridge on the River Kwai 2 disc The Day after Tomorrow 2 disc (ikke en særlig god film men fik lyst til at gense den...). Inbred Redneck Alien Abduction (jeg har store forventninger!)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#2 Tillykke med Spejlet. Det er et forunderligt flot og yderst betagende mesterværk.
Udover min månedsløn fik jeg til d. 1. også feriepenge. Så jeg besluttede mig for købe nogle af de dyre bokssæt, der længe har ligget i tankerne. Jeg har så i dag og i går købt følgende film i Merlin og Stereo Studio:
- Marx Brothers Collection (6-disc tin-box) - The Magnificent Seven - Groundhog Day - Stanley Kubrick Collection (6-disc tin-box) - Akira Kurosawa (3-disc "white" box) - Dødens Gab (3-disc 30-års jubilæumsudgave)
Troede sidstnævnte DVD var udgået? Nåh, det var vidst også enden på mit indkøb af store DVD-titler for denne måned :-)
Min film/TV-blog: http://www.under-holdninger.blogspot.com
Fra den kære vaskebjørn Crash Dir. Cut Nice digipack meget flot at se på.
Den kan så trøste mig lidt indtil jeg modtager de film noir bokse fra dvdimport, suk handler never ved dem igen, håber bare jeg får dem en eller anden dag.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 - Gider du skrive en lille anmeldelse af DC-versionen af Crash når du får den set? Har kun set den almindelig nemlig... Thanx! :-)
Modtog idag fra DVDPacific til ca. 85kr: Blue Man Group - The Complex Rock Tour Live ( http://axelmusic.dk/productDetails/cr085365313828 ) - og de havde været så flinke at skrive "Software" og $3.5 udenpå pakken! :-D :-D :-D
Den har kørt lige siden jeg kom hjem, så er næsten færdig og der er godt nok gang i den! Det er en meget anderledes koncertoplevelse, som jeg er sikker på kunne være fed at opleve i virkeligheden. Bandet består af: 1 x Trommer 3 x Percussion (dvs. 4 slagstøjssæt!) 2 x Guitar 1 x Bas 1 x Keyboard/Vocals + de 3 skøre blå mænd der slår på alt fra plastikrør til trommer med maling på til 2-hånds(!) stortrommer og MEGET andet...
Derudover er der to gæste sangerinder. Det klart fedeste nummer er "I'm in Love" med Venus Hum. Super gang i den og så har hun en kjole på der blinker i takt til baggrundslyset (som der iøvrigt er en hel del af).
Koncerten er fyldt med sjove indslag og de fyrer den ret godt af. Så kan Safri Duo godt gå hjem og lægge sig... :-)
Musik-videoen til sangen "Sing Along" er også med og den er mægtig. Det er iøvrigt forsangeren fra Dave Matthews der synger den.
Kan klart anbefale den hvis man er frisk på en lidt anderledes oplevelse!
(Hov - nu blev det jo næsten helt et What We Saw-indlæg...) ;-)
#11 dolphinfriendly 19 år siden
#12 Scherlund 19 år siden
#13 chandler75 19 år siden
The Bridge on the River Kwai 2 disc
The Day after Tomorrow 2 disc (ikke en særlig god film men fik lyst til at gense den...).
Inbred Redneck Alien Abduction (jeg har store forventninger!)
#14 dyg 19 år siden
The Simpsons Season 7 - Marge-hovedet
Inbred Redneck Alien Abduction
Seinfeld Season 5
#15 filmz-ulrik_one 19 år siden
Udover min månedsløn fik jeg til d. 1. også feriepenge. Så jeg besluttede mig for købe nogle af de dyre bokssæt, der længe har ligget i tankerne. Jeg har så i dag og i går købt følgende film i Merlin og Stereo Studio:
- Marx Brothers Collection (6-disc tin-box)
- The Magnificent Seven
- Groundhog Day
- Stanley Kubrick Collection (6-disc tin-box)
- Akira Kurosawa (3-disc "white" box)
- Dødens Gab (3-disc 30-års jubilæumsudgave)
Troede sidstnævnte DVD var udgået? Nåh, det var vidst også enden på mit indkøb af store DVD-titler for denne måned :-)
#16 filmz-Bruce 19 år siden
Walter og Trofast - Grøntsagskuppet
Dragonheart
Fra DVDPacific
Huff
#17 elwood 19 år siden
Den kan så trøste mig lidt indtil jeg modtager de film noir bokse fra dvdimport, suk handler never ved dem igen, håber bare jeg får dem en eller anden dag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 filt 19 år siden
#19 filmz-ulrik_one 19 år siden
http://one.fsphost.com/ulrikone/tinbox/
Jeg har forresten også tin-boksene i samme serie med Steve McQueen (4-disc), Alfred Hitchcock (6-disc) og Humphrey Bogart (6-disc).
#20 McPeter 19 år siden
Modtog idag fra DVDPacific til ca. 85kr:
Blue Man Group - The Complex Rock Tour Live
( http://axelmusic.dk/productDetails/cr085365313828 )
- og de havde været så flinke at skrive "Software" og $3.5 udenpå pakken! :-D :-D :-D
Den har kørt lige siden jeg kom hjem, så er næsten færdig og der er godt nok gang i den! Det er en meget anderledes koncertoplevelse, som jeg er sikker på kunne være fed at opleve i virkeligheden.
Bandet består af:
1 x Trommer
3 x Percussion (dvs. 4 slagstøjssæt!)
2 x Guitar
1 x Bas
1 x Keyboard/Vocals
+ de 3 skøre blå mænd der slår på alt fra plastikrør til trommer med maling på til 2-hånds(!) stortrommer og MEGET andet...
Derudover er der to gæste sangerinder. Det klart fedeste nummer er "I'm in Love" med Venus Hum. Super gang i den og så har hun en kjole på der blinker i takt til baggrundslyset (som der iøvrigt er en hel del af).
Koncerten er fyldt med sjove indslag og de fyrer den ret godt af. Så kan Safri Duo godt gå hjem og lægge sig... :-)
Musik-videoen til sangen "Sing Along" er også med og den er mægtig. Det er iøvrigt forsangeren fra Dave Matthews der synger den.
Kan klart anbefale den hvis man er frisk på en lidt anderledes oplevelse!
(Hov - nu blev det jo næsten helt et What We Saw-indlæg...) ;-)