Endelig fik jeg min King Kong 2-disc fra cdwow i en ny kuvert med luftbobler i. Dejligt de tager det seriøst.
Og så fik jeg: X-Files Season 3 R2-UK fra HMV
Var åbentbart ikke snuppet af tolden, men der sad et rødt post-DK klistermærke på hvor der stod: "gtigelse" (det var revet over) Min umiddelbare tanke er at de har haft fingre i den, men de syntes åbentbart alligevel ikke den skulle have told på. :-)
Modtog... 'Liar liar' og 'Dodgeball', som dog begge bliver pakket fint ind og således forvandlet til min venindes fødselsdagsgave... Til mig selv dumpede Alias' 4. sæson indenfor...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Kan jeg ikke lige få dig til at checke om filmene er i anamorphic 16:9 med 5.1 surround? Ved du om dvd-udgaven af Scream er ucensureret? Jeg ved at der kom en uklippet udgave af 1'eren ud på VHS i sin tid... spørgsmålet er om det er den der findes på dvd'en.
Los sin Nombres aka The Nameless aka De Navnløse (99,-) Land of the Dead DC (49,-)
Og så sniger jeg mig op på udgivelse nummer 500 på dvdcompare! Yeehaw! Jubilæum.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 McPeter 19 år siden
Og så fik jeg:
X-Files Season 3 R2-UK
fra HMV
Var åbentbart ikke snuppet af tolden, men der sad et rødt post-DK klistermærke på hvor der stod:
"gtigelse" (det var revet over)
Min umiddelbare tanke er at de har haft fingre i den, men de syntes åbentbart alligevel ikke den skulle have told på. :-)
#12 mini_jette 19 år siden
'Liar liar' og 'Dodgeball', som dog begge bliver pakket fint ind og således forvandlet til min venindes fødselsdagsgave...
Til mig selv dumpede Alias' 4. sæson indenfor...
#13 Yoda 19 år siden
#14 filmz-CAADK 19 år siden
Good Night, And Good Luck - 30 kr.
Bruce: Batman has no limits
#15 pulse83 19 år siden
#16 Yoda 19 år siden
Det er denne udgave.
Er der kommet restaurerede udgaver af "Scream" filmene?
#17 pulse83 19 år siden
Nej, jeg tror ikke at der er kommet nogen restaurerede udgaver af Scream filmene. :)
#18 filmz-M-K-E 19 år siden
Star Trek: The Motion Picture SE
#19 Corgan 19 år siden
#16:
Kan jeg ikke lige få dig til at checke om filmene er i anamorphic 16:9 med 5.1 surround?
Ved du om dvd-udgaven af Scream er ucensureret? Jeg ved at der kom en uklippet udgave af 1'eren ud på VHS i sin tid... spørgsmålet er om det er den der findes på dvd'en.
#20 filmz-yoshimura 19 år siden
Los sin Nombres aka The Nameless aka De Navnløse (99,-)
Land of the Dead DC (49,-)
Og så sniger jeg mig op på udgivelse nummer 500 på dvdcompare! Yeehaw! Jubilæum.