Tillykke til alle jer som har investeret i sæson 2 af denne fremragende serie. I bliver ikke skuffet ;)
Hvis man var barn eller teenager i 70'er er den IMO ekstra god for der er mange ting man kan huske og det går op for en, hvor meget der virkelig er kælet for, selv små ting, men som gør som helhed er en af de mest underholdende serier i nyere tid.
Er man derimod til lidt mere spænding/action, og trænger til lidt andet end Jack Bauer, kan jeg anbefale "Spooks", som delvis er basseret på virkelige missioner og historier fra MI5. Serien kører for tiden bl.a. på DR2 om mandagen og tilmed før "Prison Break" på TV3 og "24" på Svensk TV4, så mandagen er godt belagt med spænding hvis man ikke ved man skal bruge tiden på.
#31 filmz-Bruce 18 år siden
Essential viewing! :)
#32 Bony 18 år siden
Takker.. Kan jeg læse det i spoilerboksen uden at ødelægge noget for mig selv?
#33 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Hvis man var barn eller teenager i 70'er er den IMO ekstra god for der er mange ting man kan huske og det går op for en, hvor meget der virkelig er kælet for, selv små ting, men som gør som helhed er en af de mest underholdende serier i nyere tid.
Er man derimod til lidt mere spænding/action, og trænger til lidt andet end Jack Bauer, kan jeg anbefale "Spooks", som delvis er basseret på virkelige missioner og historier fra MI5. Serien kører for tiden bl.a. på DR2 om mandagen og tilmed før "Prison Break" på TV3 og "24" på Svensk TV4, så mandagen er godt belagt med spænding hvis man ikke ved man skal bruge tiden på.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#34 filmz-Bruce 18 år siden
#35 dolphinfriendly 18 år siden
#36 filmz-Bruce 18 år siden
#37 dolphinfriendly 18 år siden
#38 Bony 18 år siden
Så er den bestilt. Det lød helt sikkert som noget der var værd at se. :D
#39 filmz-Bruce 18 år siden
Der kommer en spin-off, "Ashes to Ashes" med The Gene Genie (du finder ud af hvad jeg mener!), som omhandler 80'erne.
#40 MouseMickey 18 år siden