# 69 Spændende læsning :) ... Personligt syntes jeg hans film falder sammen på en lille 29" så jeg køber ikke hans film før jeg kan se dem på noget større og desuden også mere intense i biografen, hvor man ikke kan slukke hvis det bliver for intenst.
Min nr. 1 er også klart Forår, sommer, efterår, vinter... og forår - elsker når en instruktør giver sig god tid når han/hun virelig har noget på hjerte.
Så vil jeg slå ventetiden ihjel med en række tidlige Yimou Zhang film.
#76 - Spænd sikkerhedsselen, du skal ud på lidt af en rutchetur :)
#76 - Tvivlsomt. Har endnu et gensyn til gode, men jeg ser mig tilfreds med et gennemsyn på niveau med den "første gang". Mesterlig film. Endnu en gang tak for anbefaling, du er jo faktisk til lidt nytte, når du virkelig anstrenger dig :)
#77 Jeg takker ydmygt :) Har desværre ikke kunnet få fat i hans seneste "L'amico di Famiglia" endnu, men jeg skal sige til, når den bliver tilgængelig.
Måske denne var noget. Jeg var ihvertfald vild med den.
#78 - Kender den skam godt, da jeg har fået den anbefaldt fra andre kyndige buffs. Har dog endnu til gode at se den, men alt har sin tid. Men tak for hoved-op'et, keep'em coming :)
#71 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Min nr. 1 er også klart Forår, sommer, efterår, vinter... og forår - elsker når en instruktør giver sig god tid når han/hun virelig har noget på hjerte.
Så vil jeg slå ventetiden ihjel med en række tidlige Yimou Zhang film.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#72 Benway 18 år siden
#73 filmz-Bruce 18 år siden
#74 Guts 18 år siden
Glæder mig til at se om den lever op til de, efterhånden, KÆMPE store forventninger!!!
#75 cyberzed 18 år siden
#76 filmz-Bruce 18 år siden
#77 JannikAnd 18 år siden
#76 - Tvivlsomt. Har endnu et gensyn til gode, men jeg ser mig tilfreds med et gennemsyn på niveau med den "første gang". Mesterlig film. Endnu en gang tak for anbefaling, du er jo faktisk til lidt nytte, når du virkelig anstrenger dig :)
#78 filmz-Bruce 18 år siden
Måske denne var noget. Jeg var ihvertfald vild med den.
14$
#79 JannikAnd 18 år siden
#80 dolphinfriendly 18 år siden
DVD:
"Rushmore"
"Kwaidan"
"The Naked Kiss"
"Chasing Amy"
"The Third Man"
(Alle Criterions)
Blu-Ray:
"Kingdom of Heaven DC"