Gravatar

#21 filmz-herskegut 21 år siden

#4 Yoda
din Star Trek - The Original Moviecrew Collection, har du et pix af den ? :) eller noget generalt info, den lyder da spændende.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#22 Yoda 21 år siden

Ja, jeg er sku også glad for den - det en en fed film på sin egen syrede facon.

Jeg har desværre ikke mulighed for at tage et billede af herligheden, men det drejer som en 12-disc box med de 6 første film i serien.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og du kan købe Star Trek boxen hos Axelmusic til 599,-
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 filmz-herskegut 21 år siden

Ikke dårligt :-)

Men 200kr pr film, er lidt i overkanten for min økonomi.

Jeg kan da huske jeg engang så en limited edition star-trek boka, hvor selve casen var en borg cube, man kunne åbne :-)
Det var noget jeg kunne tænke mig at eje.
Gravatar

#24 Yoda 21 år siden

Hvordan får du det til 200,- pr. film? Der er 6 film i boxen, og boxen koster 599,- - det giver 99,8 kroner pr. film ;-)

Og du får jo også two-disc special editions af hver film - altså 12-discs i alt. Så man kan faktisk sige, at hver disc koster 49,9,- - det er da billigt ;-)

Hvis du tænker på "Star Trek Next Generation Season 1-7" i en Borgcube, så står den allerede på min hylde. Jeg erhvervede den for et år siden af en kammerat for 2500,-

Jeg tror, at Axelmusic i sin tid har haft selvsamme box til salg for 4500,- men den er vidst ikke længere i deres sortiment.

Det er nok samlingens pryd - det er ihvertfald den, der fylder mest!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#25 filmz-herskegut 21 år siden

Hehe, jeg må vist erkende at jeg tågede en lille smule der,
en mindre regne fejl fra min side af ;-)

Men ja det er netop den borg cube jeg tænker på, fortæl mig at du har et billede af den =)

Har selv siddet og savlet over den, da jeg så nogle billeder, for evigheder siden.

Men det er noget af en boks, ingen tvivl om det.

Den ligger til 4300kr på Axelmusic, og er ikke på lager..
Der er alligevel kun lavet 1000 af dem.. så der er noget ved at eje en :-) plus indholdet også.
Gravatar

#26 Yoda 21 år siden

Jeg er ked af at skuffe dig - igen ;-)

Desværre kan jeg heller ikke tage bileder af min Borgcube, da jeg ikke ejer et digitalkamera - desværre!

Men, jeg har fundet "min" version af kuben på DVD Debate.com, så jeg kaster lige er link, så kan du savle noget mere ;-)

Her er et link til The Borg Megacube
Gravatar

#27 filmz-yoshimura 21 år siden

#9 Eller rettere: Det hedder arbejde, bo uden for København og lad være med at have børn. Hvis jeg flyttede tilbage til rødderne (på "landet" hvor min fars familie bor), ville jeg kunne købe film for cirka 4-5.000,- mere om måneden i og med, at min husleje ville blive mere end halveret. Jeg er dog sikker på, at kæresten ville gøre indsigelser imod, at så stor en sum penge blev kastet efter film og ikke noget mere "lødigt".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#28 Yoda 21 år siden

Hvad kan dog være mere "lødigt" end køb af film, Yoshimura? ;-)
Gravatar

#29 Corgan 21 år siden

#14:

Nu kommer det sikkert som en lidt for sent melding, men du kan købe "Last Of The Mohicans" i Fona 2000 i amaray. Den koster det samme som snapper-udgaven (100 kr).
Gravatar

#30 filmz-herskegut 21 år siden

;-) har så du lige givet mig noget "fornuftigt" at lave på arbejdet..

Glæder mig til at sidde og savle lidt over det.

Skriv ny kommentar: