Jeg havde egentlig filmen i forvejen, men når den nu pralede af dts-lyd, måtte jeg da lige opgradere til den pris ... blot for at finde ud af, at den på omslaget angivne lyd er en and.
Nåja, den kostede trods alt ikke rigtig noget, men alligevel lidt irriterende.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
DVD'r Minority Report (Steelbook) DVD Region 2 Germany Mein Name ist Nobody / Nobody ist der Grösste (Collector's Edition) DVD Region 2 Germany
CD'er Twin Peaks: Fire Walk With Me Soundtrack CD Amadeus: The Directors Cut (Special Edition) Soundtrack CD Giu la testa (Digipack) Soundtrack CD A Fistful of Dollars (Digipack) Soundtrack CD Vertigo Soundtrack CD Singin' In The Rain (50th Anniversary Edition) Soundtrack CD The Fountain (Digipack) Soundtrack CD
Tegneserier The League of Extraordinary Gentlemen: Volume 2 (The Absolute Edition) Oversized Hardcover Absolute Batman: The Long Halloween Oversized Hardcover
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#11 Herrguth 18 år siden
#12 Skeloboy 18 år siden
#13 aknot 18 år siden
Terminator - Blu-ray
Unforgiven - Blu-ray
The Fifth Element - Blu-ray
Alle fra the No. 1 shop - DVDPacific
#14 filmz-Kadann 18 år siden
Underworld Evolution BD - den er, sjovt nok, ankommet hurtigere end "300" der blev afsendt før.
Fra TP:
The Bourne Identity UMD
The Bourne Supremacy UMD
.. da jeg lige har bestilt en PSP og skal have lidt underholdning til den.
#15 aknot 18 år siden
#16 filmz-Kadann 18 år siden
Jep, det ved jeg, men jeg har oplevet leveringstider på 1-2 uger, selvom bestillingen er via airmail, så jeg er ikke bekymret.
#17 filmz-Narniabæver 18 år siden
#18 evermind 18 år siden
Jackie Brown - 1 kr.
Jeg havde egentlig filmen i forvejen, men når den nu pralede af dts-lyd, måtte jeg da lige opgradere til den pris ... blot for at finde ud af, at den på omslaget angivne lyd er en and.
Nåja, den kostede trods alt ikke rigtig noget, men alligevel lidt irriterende.
#19 dyg 18 år siden
Extras - The Complete First Series
Final Destination - Thrillogy
Fra cdon:
Jackie Brown
American Chopper
#20 filt 18 år siden
DVD'r
Minority Report (Steelbook) DVD Region 2 Germany
Mein Name ist Nobody / Nobody ist der Grösste (Collector's Edition) DVD Region 2 Germany
CD'er
Twin Peaks: Fire Walk With Me Soundtrack CD
Amadeus: The Directors Cut (Special Edition) Soundtrack CD
Giu la testa (Digipack) Soundtrack CD
A Fistful of Dollars (Digipack) Soundtrack CD
Vertigo Soundtrack CD
Singin' In The Rain (50th Anniversary Edition) Soundtrack CD
The Fountain (Digipack) Soundtrack CD
Tegneserier
The League of Extraordinary Gentlemen: Volume 2 (The Absolute Edition) Oversized Hardcover
Absolute Batman: The Long Halloween Oversized Hardcover