#56 Jeg har købt min sidste MGM skive og jeg er igang med at brænde alle MGM dvd'ere af ude i haven!!!
Jeg siger mit job op mandag for at lave organisationen CUM, Consumers U Mistreate og vil forsøge og presse igennem via mine kontakter (en håndværker), at Ny Alliance sætter det som ufravigeligt krav, at der skal indføres sanktioner og embargo mod MGM produkter i Danmark, hvis de bliver tungen på vægtskålen efter valget.
Millioner af menneskers krav er blevet overhørt, da Battle of Britain og A Bridge Too Far blev udskudt. Hvad skal familier sige til deres børn her i julen, nu da julemanden ganske givet IKKE kommer forbi med den gave, som har stået højest indprentet i de små poders sind? Skal man spise dem af med endnu en spillekonsol og 5 spil? Ny computer, skiferie?!?! Nej, når man stille og roligt nævner konsekvenserne, så ser man det uhyggelige i MGM's handling.
De er svin!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Var et smut i Fona: 50'er stk.: Fantastic 4 (Ja, jeg har set den, jeg ved, den er dårlig) 21 Gram (Ja, jeg har set den, jeg ved, den er Fantastic)
Men dagens virkelige fantastiske øjeblik, var da jeg åbnede postkassen og både: "Firefly - The Complete Series", "Buffy - Season 6" fra HMV og Neil Gaimans "American Gods" fra Bookdepository. Kun 3 dage fra bestilling til modtagelse på alle tre. FANTASTIC!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#51 filmz-Bruce 18 år siden
Et buttfuck af dimensioner!
#52 Pytter 18 år siden
Star Wars IV, V & VI
Så skal der holdes maraton iaften!
#53 filt 18 år siden
#54 filmz-Bruce 18 år siden
#55 elwood 18 år siden
Godt nok blev måneden så brugt til at lave film, men det er jo noget lidt andet end selv og se dem.
Nåja og igår modtog jeg Ratchet and Clank til min PS3, ahh nu skal der satme kobles fra.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#56 filmz-Kadann 18 år siden
Proper fucked?
#57 Herrguth 18 år siden
Ferris Bueller's Day Off - Bueller... Bueller... Edition
#58 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg siger mit job op mandag for at lave organisationen CUM, Consumers U Mistreate og vil forsøge og presse igennem via mine kontakter (en håndværker), at Ny Alliance sætter det som ufravigeligt krav, at der skal indføres sanktioner og embargo mod MGM produkter i Danmark, hvis de bliver tungen på vægtskålen efter valget.
Millioner af menneskers krav er blevet overhørt, da Battle of Britain og A Bridge Too Far blev udskudt. Hvad skal familier sige til deres børn her i julen, nu da julemanden ganske givet IKKE kommer forbi med den gave, som har stået højest indprentet i de små poders sind? Skal man spise dem af med endnu en spillekonsol og 5 spil? Ny computer, skiferie?!?! Nej, når man stille og roligt nævner konsekvenserne, så ser man det uhyggelige i MGM's handling.
De er svin!
#59 filmz-Bruce 18 år siden
The Company - Blu-ray
Galapagos - Blu-ray
#60 rockysds 18 år siden
50'er stk.:
Fantastic 4 (Ja, jeg har set den, jeg ved, den er dårlig)
21 Gram (Ja, jeg har set den, jeg ved, den er Fantastic)
Men dagens virkelige fantastiske øjeblik, var da jeg åbnede postkassen og både: "Firefly - The Complete Series", "Buffy - Season 6" fra HMV og Neil Gaimans "American Gods" fra Bookdepository. Kun 3 dage fra bestilling til modtagelse på alle tre.
FANTASTIC!