Jeg beklager den lange responstid. Jeg har købt den her hos DVDfromKOREA.
Samlet kom jeg til at betale omkring 250 kr. Når du bestiller den, kan du vælge at få pakken markeret som "gift" og få påskrevet et mindre beløb på den. Jeg kan se at toldvæsenet har har fat i min pakke, men jeg har har ikke fået nogen regning. Så det skulle være ganske sikkert.
Okay siden at den her side gør, som det passer den en gang imellem, så må jeg jo ligger billederne ud igen, da de af en mærkelig grund ikke ville ligge i post #14, selv om et af dem godt kunne...... MEGET MEGET MÆRKELIGT!!!
#15 - verdamt hvor er du en satan at vise sådan nogle billeder... sidder jo her og savler!!! :-) Hvor har du købt den og hvor meget måtte du give? Kan ikke forestille mig den var helt billig? (Ps. Tillykke med den iøvrigt...) :-)
#15 Det er ikke noget personligt, men efter denne afsløring står det klart, at jeg bliver nødt til at tage livet af dig med den væmmelige kniv fra mit profilbillede...! :P
Tillykke med den ekstremt fede edition, som jeg småligt vil undlade at nævne, hver gang mine gæster måber i beundring over mit Franz Jäger-pengeskab med alle Olsen Banden-filmene og lignende ret så ordinære bokse... jeg kan kun beundre din ihærdighed mht. opdrivelse og anskaffelse af sådanne fantastiske skatte ( - og denne her kommer sågar i en kiste!).
M.a.o.: Frækt!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Uhhhhhh, hvor er den dog afskyeligt lækker. Du forstår at finde frem til de absolut fedeste udgaver, mr. Spielberg ;-)
Jeg ved godt, at misundelse er en rigtig, rigtig grim ting, men ikke desto mindre, så misunder jeg dig lige i dette øjeblik, hvor mit tastatur er ved at koge over grundet overproduktion af mundvand (jeg savler ned i det) ;-)
Tillykke med boxen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#11 Scherlund 21 år siden
#12 Corgan 21 år siden
Jeg beklager den lange responstid. Jeg har købt den her hos DVDfromKOREA.
Samlet kom jeg til at betale omkring 250 kr. Når du bestiller den, kan du vælge at få pakken markeret som "gift" og få påskrevet et mindre beløb på den.
Jeg kan se at toldvæsenet har har fat i min pakke, men jeg har har ikke fået nogen regning. Så det skulle være ganske sikkert.
#13 evermind 21 år siden
Fra Blockbuster:
Dybet 2 disc
Fra TP:
Taxi Driver
- begge til den favorable pris af 49,95! :D
#14 SpielbergFreak 21 år siden
Dante`s Peak - Special Edition (DTS) 40 kr
Twister - Special Edition (DTS) 70 kr
Men vigtigst af alt modtog jeg endelig min LOTR Limited wooden box fra DVDetective.com
Billed 1
#15 SpielbergFreak 21 år siden
Når f**ck det her er de:
Box åben
Box åben + indhold
Lukkemekanisme
Bagpå
Indgravering
Der er lavet 2000 eksemplare af denne box og kommer fra Taiwan (region 3) :-)
#16 McPeter 21 år siden
Hvor har du købt den og hvor meget måtte du give? Kan ikke forestille mig den var helt billig?
(Ps. Tillykke med den iøvrigt...) :-)
#17 evermind 21 år siden
Det er ikke noget personligt, men efter denne afsløring står det klart, at jeg bliver nødt til at tage livet af dig med den væmmelige kniv fra mit profilbillede...! :P
Tillykke med den ekstremt fede edition, som jeg småligt vil undlade at nævne, hver gang mine gæster måber i beundring over mit Franz Jäger-pengeskab med alle Olsen Banden-filmene og lignende ret så ordinære bokse... jeg kan kun beundre din ihærdighed mht. opdrivelse og anskaffelse af sådanne fantastiske skatte ( - og denne her kommer sågar i en kiste!).
M.a.o.: Frækt!! :D
#18 Jay El 21 år siden
#19 Yoda 21 år siden
My precious - savle, savle, savle!
Uhhhhhh, hvor er den dog afskyeligt lækker. Du forstår at finde frem til de absolut fedeste udgaver, mr. Spielberg ;-)
Jeg ved godt, at misundelse er en rigtig, rigtig grim ting, men ikke desto mindre, så misunder jeg dig lige i dette øjeblik, hvor mit tastatur er ved at koge over grundet overproduktion af mundvand (jeg savler ned i det) ;-)
Tillykke med boxen.
#20 filmz-Munk 21 år siden
Tillykke med den alt for dejlige box... vi kan ikke vente med at se hvordan den bliver stillet op i dit tvrum... det skal jo nok blive kreativt ;)
- Steve Carell