Gravatar

#11 filmz-yoshimura 21 år siden

#9: Sorry, jeg kommer der ikke så tit ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 SpielbergFreak 21 år siden

Så fik jeg endelig min Pianist - Ultimate Edition R3 DTS.
Og man må sige at det er den ultimativeste udgave af denne film! Fuck hvor har jeg glædet mig og ventet i lang tid, på at jeg skulle modtage den!

Some pics:
(Det gule pap kan selvfølgelige tages af)

Front

Back

"ud"

#13 ks 21 år siden

Ocean's Eleven, R2. Fra CD-Wow.
Gravatar

#14 filmz-Bruce 21 år siden

"Save The Green Planet" fra Adrenafilm. Denne film er snart out of print over alt, men blevet total kult og et hit siden dens fremkomst på festivaler verden over, fordi den blander genrer på en uhørt måde. Så skynd jer, hvis I vil "nå den". Filmen er WEIRD!!!:

Reviews
Opuszine
Total DVD
DVD times
The Gline
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 Corgan 21 år siden

Requiem for a Dream - R2 - med danske subs.
Gravatar

#16 JannikAnd 21 år siden

Hvor har du fået den henne? Kan du ikke give mig et link?
Gravatar

#17 Corgan 21 år siden

#16:

Den købte jeg i Fona 2000 for 99 kr. Men jeg har set at TP Musik har den til samme pris.

Den indeholder tilsyneladende det samme som den hollandske R2, pånær DTS lydsporet:

Director's commentary
Deleted Scenes with director's commentary
Cast & Crew
Trailers % TV spots
Memories, dreams and addictions (Interview with Ellen Burstyn)
Anatomy of a Scene
Production Notes
2 Easter Eggs.
Gravatar

#18 JannikAnd 21 år siden

Det virker lidt dumt, at vi to sidder og skriver til hinanden i to forskellige tagwall'er. Ejer selv "Requiem for a Dream", men det er en grim import fra England, og den har ikke danske tekster. Det er ikke den, du har købt?
Gravatar

#19 McPeter 21 år siden

Har lige fået Bad Boys II (2-disc R2 DK) og Terminator 3 (2-disc R2 DK) for hhv. 80kr og 40kr i SuperBrugsen Gentofte (nappede den sidste T3 men der er flere BB2)...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#20 Corgan 21 år siden

#18:

Ha ha ha ha... havde slet ikke set det var dig!

Nej, det er ikke den. Den jeg har købt står alt tekst på coveret på dansk.... og så er der selvfølgelig de danske subs. Den har dog også et grimt cover!

Jeg ved ikke om denne danske udgivelse er ny. Jeg har nemlig aldrig set den før.

Skriv ny kommentar: