Gravatar

#61 McPeter 21 år siden

Var inde i Kbh og shoppe med Crystalstar idag, så det blev til Fjenden i Dybet S.E. til 49,- hos Fona2k og Ride With the Devil til 30,- hos TP-musik.
Og så også lige en irsk fadøl og et par bigmacs, men det skal vidst helst ikke hjem til film-hylden... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#62 filmz-arf 21 år siden

I mandags var jeg i Axel Music og købte Dude Where's My Car, R2 til 119 kr.
Gravatar

#63 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 61 Ja, det var endnu en god tur ;) ...

... ingen dvd'er i denne omgang, men udover den gode øl mv. blev det til en Koncert VHS med Matchbox 20, som aldrig er udkommet på dvd - Koncerten er optaget længe inden deres første CD kom på gaden, så koncerten indeholder både egne numre og cover versioner af fx Time after Time, lidt bag om scenen dokumentar, samt sjældne promovideoer for deres første singler. Et rigtig godt køb for en flad 20'er for jeg har fra flere sider fået oplyst at det er et samlerobjekt.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#64 filmz-propagandapanda 21 år siden

Hold da op, der er du de blevet taget godt og grundigt ved næsen. Den har da kostet 49 kr adskillige steder i månedsvis :|
Gravatar

#65 inflector 21 år siden

#56 puha godt, var lige ved at frygte at det var metal udgaven, for den har jeg lige sluppet 400 for, det er så vidt jeg kan se en ok pris.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#66 evermind 21 år siden

Var lige nede hos den lokale Videotossen og investere 65 kr. i:

The Cell
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#67 bobber 21 år siden

Investerede lige en hund i

Confessions of a Dangerous Mind.

Ikke den værste film at eje.
-
Don't Panic
Gravatar

#68 filmz-vassago 21 år siden

Kom så med det Per :) Det er utrolig at du ikke har været herinde og råbe din glæde ud.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#69 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 68 Mig eller Corgan ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#70 Corgan 21 år siden

#68:

Ja, hvem mener du?

Skriv ny kommentar: