Ja, det er rigtigt - glæder mig også til at komme i gang!
At kunne nyde en serie i ro og mag - uden stupide reklameindslag eller faren for at miste et eller flere afsnit - er absolut en blandt mange fordele, når man investerer i dvd.
Kan også godt følge dig, når talen falder på "Deadwood". Jeg venter stadig på første sæson fra DVDImport, men kan ikke lade være med at følge med på DR2 - serien vinder for hvert afsnit, og jeg glæder mig mere og mere til den endelig lander i postkassen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#176 Ja har også bestilt den på DVDSoon i gave til en ven, men den er pending, så han er i krise :)
Iøvrigt har en ven set hele Deadwood sæson 2 i weekenden (nej ikke illegalt, optaget fra HBO) og han siger den er helt på højde med 1'eren, bare endnu mere grafisk hård :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg er heldigvis "kun" serie nybegynder med 7, men de er også langt færre sæsoner :) Jeg holder mig til de overskuelige af slagsen, selvom både Sopranos og 24 jo er ved at komme godt med. Men der er da en del på ønskelisten :(
Man tror hele tiden "ønskelisten" vil mindske i omfang....hvorfor sker det aldrig?!?!?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#178/179 Jeg er nu mest til miniserier. Serier, der strækker sig over mange sæsoner, har svært ved at fastholde min interesse. Band of Brothers og Taken faldt lige i min smag, og jeg regner også med, at jeg skal have fat i Deadwood, From the Earth to the Moon, The 4400 og evt. Carnivale (selv om vi aldrig får mere end en sæson at se).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#171 20 år siden
#172 Yoda 20 år siden
Jeps, det bliver nogle gode timer foran tv'et - glæder mig til at få taget hul på dem!
#173 dyg 20 år siden
Min nabo flyttede for en uge siden, og lod reolerner stå, og de var meget pænere og praktiske end den jeg havde i forvejen.
#174 filmz-Bruce 20 år siden
Gid jeg kunne få Deadwood i sæson 1-7 :(
#175 filmz-Bruce 20 år siden
"Night and the City" - Criterion, af Jules Dassin fænomenal......film......noir :)
DVDBeaver review
#176 Yoda 20 år siden
Ja, det er rigtigt - glæder mig også til at komme i gang!
At kunne nyde en serie i ro og mag - uden stupide reklameindslag eller faren for at miste et eller flere afsnit - er absolut en blandt mange fordele, når man investerer i dvd.
Kan også godt følge dig, når talen falder på "Deadwood". Jeg venter stadig på første sæson fra DVDImport, men kan ikke lade være med at følge med på DR2 - serien vinder for hvert afsnit, og jeg glæder mig mere og mere til den endelig lander i postkassen.
#177 filmz-Bruce 20 år siden
Iøvrigt har en ven set hele Deadwood sæson 2 i weekenden (nej ikke illegalt, optaget fra HBO) og han siger den er helt på højde med 1'eren, bare endnu mere grafisk hård :)
#178 Yoda 20 år siden
Det ender med, at jeg ruinerer mig selv. Hvis anden sæson af "Deadwood" er lige så god som første, så skal den jo også hjem på hylden.
For tiden har jeg tretten serier, jeg samler på - det ender jo galt ;-)
#179 filmz-Bruce 20 år siden
Jeg er heldigvis "kun" serie nybegynder med 7, men de er også langt færre sæsoner :) Jeg holder mig til de overskuelige af slagsen, selvom både Sopranos og 24 jo er ved at komme godt med. Men der er da en del på ønskelisten :(
Man tror hele tiden "ønskelisten" vil mindske i omfang....hvorfor sker det aldrig?!?!?
#180 filmz-yoshimura 20 år siden