the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#44 Det er den store boks m. bog, soundtrack osv.. Men selvom det er den samme vil jeg alligevel ikke føle mig snydt, da jeg købte den til en del under den oprindelige pris!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Posten har lige været forbi med et sandt glædes arsenal..
Fantasia Anthology - ebay Aladdin Collectors Gift Set - dvdimport Jurassic Park Trilogy Superbit - ebay - ved godt det ikke er den originale japanske, men til omkring $8 accepterede jeg den kendsgerning og tog en chance.. Brev om optagelse på DJH
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#41 Corgan 20 år siden
#39:
Er du sikker på at det er en "limited edition"?
#42 filmz-yoshimura 20 år siden
#43 Corgan 20 år siden
#42:
He he... that's more like it. ;-)
#44 filmz-herskegut 20 år siden
Hvis det er den samme limited udgave af Schindlers Liste, jeg købte for 50kr - kun 1½ måned siden, er du altså blevet taget lidt i røven :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#45 filmz-Munk 20 år siden
Det er den store boks m. bog, soundtrack osv.. Men selvom det er den samme vil jeg alligevel ikke føle mig snydt, da jeg købte den til en del under den oprindelige pris!
- Steve Carell
#46 lagoni 20 år siden
#47 filmz-herskegut 20 år siden
Ok, så er det også en helt fair pris, ekstra ting gør jo altid en udgivelse mere spændende.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#48 JannikAnd 20 år siden
#49 filmz-Munk 20 år siden
Fantasia Anthology - ebay
Aladdin Collectors Gift Set - dvdimport
Jurassic Park Trilogy Superbit - ebay
- ved godt det ikke er den originale japanske, men til omkring $8 accepterede jeg den kendsgerning og tog en chance..
Brev om optagelse på DJH
- Steve Carell
#50 cyberzed 20 år siden