Jeg blev desværre ikke optaget for år tilbage pga for lidt pladser, så indtil jeg ikke har børn boende hjemme må jeg vente, men bagefter vil jeg prøve igen :)
#64 Takker.. er også ganske glad for at være kommet ind i første forsøg, især pga. at jeg rent faktisk ikke havde tid til nogen form for forberedelse pga. eksamener.. Mødte således bare op og tog det som det kom!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Den meget mundrette titel er: Estimating and applying dynamic light changes to environment maps for use in Image Based Lighting
Det går kort sagt ud på at udvikle en metode, der ved at analysere billeder fra en udendørs-scene, kan fortælle hvordan lysparametrene i scenen er konfigureret, og det kan anvendes til Augmented Reality systemer, hvis det siger nogen noget :)
#68 Nul og en kano. Jeg er humanist og skrev speciale om de politiske undertoner i William Blakes mytologiske univers, så deet ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#61 Popeye 20 år siden
Trainspotting: Definitive Edition.
Tror faktisk, jeg vil se den nu - Choose life....
#62 evermind 20 år siden
Ja, men Depp er da også omtrent den eneste opmuntring i den film, hehe.
#63 Skum 20 år siden
Evil Dead - Book Of The Dead Edition
nice nice udgivelse bortset fra DTS sporet på skiven hakker så jeg nu skal returnere den :(
#64 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Jeg blev desværre ikke optaget for år tilbage pga for lidt pladser, så indtil jeg ikke har børn boende hjemme må jeg vente, men bagefter vil jeg prøve igen :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#65 filmz-Munk 20 år siden
Takker.. er også ganske glad for at være kommet ind i første forsøg, især pga. at jeg rent faktisk ikke havde tid til nogen form for forberedelse pga. eksamener..
Mødte således bare op og tog det som det kom!
- Steve Carell
#66 maniac 20 år siden
11 for mit speciale, og kan dermed kalde mig kandidat :)
#67 filmz-yoshimura 20 år siden
#68 maniac 20 år siden
Den meget mundrette titel er: Estimating and applying dynamic light changes to environment maps for use in Image Based Lighting
Det går kort sagt ud på at udvikle en metode, der ved at analysere billeder fra en udendørs-scene, kan fortælle hvordan lysparametrene i scenen er konfigureret, og det kan anvendes til Augmented Reality systemer, hvis det siger nogen noget :)
#69 filmz-yoshimura 20 år siden
#70 davenport 20 år siden
Hvad skal du arbejde med efterfølgende ? (gerne i ord som mig og resten af landsbytosserne kan forstå) :D