#35 - undskyld jeg bliver ved med at vade i det med porto/told, men hvordan kan en sending til 100,- gå igennem tolden? Har koreandvds en speciel ordning a la cdwows? Eller skriver de mindre beløb på pakken?
Der skal - så vidt jeg ved - ikke betales told af portoen, selve filmen koster under de berygtede 80 kr (det håber jeg i hvert fald, har lige købt den selv)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#42 Mener nu man skal betale moms af varens pris hvis den samlede pris med fragt overstiger 80 kr. Har dog oplevet at pakker til en værdi omkring 100 kr. sjældent bliver taget eller også har jeg bare været heldig.
#36 Ellers gå ind på Totaldvd skriv "leon" i søgefeltet. Så får du 5 versioner af Leon og sammenligninger af dem op. Den japanske og den koreanske er de bedste. Den koreanske har "kun" dd51, har den selv og det er et kanonlydspor og billedet i top.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
det er jeg da ked af, både min bror og en af mine venner har købt et eksemplar hver inde for de sidste 2 måneder, fra Ebay. Og på det tidspunt var der i hvert fald 10 eksemplare derinde! Så jeg kan da ikke forstå du ikke har kunnet finde en.
#42 og 45: Reglerne er sådan, at man kan risikere at skulle betale moms samt ekspeditionsgebyr for en vare, som inklusive forsendelse har en værdi på mere end 80 kroner. Er beløbet over ca. 160 kroner (så vidt jeg husker), kommer der desuden told oveni.
I virkeligheden er det dog sådan, at man stort set altid kan slippe gennem tolden, hvis pakkens værdi eksklusive forsendelse ikke overstiger 80 kroner, dvs. hvis varen i sig selv koster under 80 kroner. Ingen af de omkring ti forsendelser, jeg har modtaget fra koreandvds er blevet stoppet i tolden, og der har varens pris uden forsendelse altid været knap 80 kroner. Det kan dog hænge sammen med, at koreandvds uden på pakken KUN skriver værdien af indholdet og ikke af forsenelsens pris, og derfor ser det jo ud, som om den samlede værdi er under 80 kroner, selv om det måske har kostet 110 kroner med forsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#41 21 år siden
#42 lagoni 21 år siden
#43 JannikAnd 21 år siden
Du har ret, lagoni...
#44 SpielbergFreak 21 år siden
vent til januar, så kan du får den Jannikand snakker om, den er i DTS, det er den koreanske ikke.
Ellers kig lidt på DENNE
Det er den japanske, den har jeg selv. Limited Edition kun 20.00 eksemplare med DTS og begge versioner!
Det er IKKE en bootleg!
:-)
#45 filmz-arf 21 år siden
#46 filmz-Bruce 21 år siden
#47 JannikAnd 21 år siden
Du er skide irriterende, SpielbergFreak! - Ved du godt det!?
Den version har jeg ledt efter i ret så lang tid (også på ebay), og så slynger du den bare ud af den blå luft!
Du er skide irriterende!
edit/: Insert smileys.
#48 SpielbergFreak 21 år siden
øøøhh undskyld:-(
det er jeg da ked af, både min bror og en af mine venner har købt et eksemplar hver inde for de sidste 2 måneder, fra Ebay. Og på det tidspunt var der i hvert fald 10 eksemplare derinde! Så jeg kan da ikke forstå du ikke har kunnet finde en.
Sorry mate!:-)
Så køb den der! $22! Det er fandme billigt!
#49 filmz-yoshimura 21 år siden
I virkeligheden er det dog sådan, at man stort set altid kan slippe gennem tolden, hvis pakkens værdi eksklusive forsendelse ikke overstiger 80 kroner, dvs. hvis varen i sig selv koster under 80 kroner. Ingen af de omkring ti forsendelser, jeg har modtaget fra koreandvds er blevet stoppet i tolden, og der har varens pris uden forsendelse altid været knap 80 kroner. Det kan dog hænge sammen med, at koreandvds uden på pakken KUN skriver værdien af indholdet og ikke af forsenelsens pris, og derfor ser det jo ud, som om den samlede værdi er under 80 kroner, selv om det måske har kostet 110 kroner med forsendelse.
#50 filmz-Kadann 21 år siden
Beverly Hills Cop 1 + 2
48 Hrs.
Another 48 Hrs.
Så der kom lige lidt guf til Eddie Murphy samlingen.