Hehe, ok.. Min skal lige et smut til rep en af dagene. Mit dvd-drev er begyndt at opføre sig lidt underligt, og det er jo ikke så fedt når man engang imellem bruger skidtet til at se film på, men når der er onsite-garanti på, så kan man lige overleve det. :)
Det er jo netop det :-) Jeg har det sidste års tid, været ofte ude at rejse.. hvor jeg kunne have set film, hvis min tidligere laptop havde dvddrev.. det er heldigvis ovre nu :) Nu skal den bare lige conf's som jeg vil have den skal være, derefter bliver det for godt!
Men lige nu tæller jeg sekunderne til jeg har fri.. fik 3 timer i nat, og kæmper en kamp for at holde mig vågen.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det er da vist noget af det eneste det ikke er. Det er ikke mange steder for får en mærke-pc med den slags support. Self kan man nok bygge sin egen billigere, men hvem gider det besvær nu om dage? Its so '90.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#101 pulse83 20 år siden
#102 filmz-herskegut 20 år siden
en Toshiba Tecra M2
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#103 filmz-Kadann 20 år siden
Hvad vil du dog med den lille sag? :-p
#104 filmz-herskegut 20 år siden
Den skal da bruges til "hjemmearbejde" ;)
Når jeg tænker på hvad jeg arbejder med, så er det vist ikke den mest optimale laptop, men jeg skal ikke klage :)
#105 filmz-Kadann 20 år siden
Hehe, ok.. Min skal lige et smut til rep en af dagene. Mit dvd-drev er begyndt at opføre sig lidt underligt, og det er jo ikke så fedt når man engang imellem bruger skidtet til at se film på, men når der er onsite-garanti på, så kan man lige overleve det. :)
#106 filmz-herskegut 20 år siden
Det er jo netop det :-)
Jeg har det sidste års tid, været ofte ude at rejse.. hvor jeg kunne have set film, hvis min tidligere laptop havde dvddrev.. det er heldigvis ovre nu :)
Nu skal den bare lige conf's som jeg vil have den skal være, derefter bliver det for godt!
Men lige nu tæller jeg sekunderne til jeg har fri.. fik 3 timer i nat, og kæmper en kamp for at holde mig vågen.
#107 DarkLight 20 år siden
#108 cyberzed 20 år siden
#109 filmz-ataris 20 år siden
#110 DarkLight 20 år siden