Helt sikkert low-budget horror film når det er bedst... jeg havde ikke rigtigt nogen forventninger til filmen inden jeg så den, da jeg ikke havde læst noget om den inden, mne jeg vil sige jeg blev positivt overrasket. Jeg er generelt vild med at se film om film, og når man så tilmed smider horror oveni, så bliver det ikke meget bedre.
De rigtigt dårlige effekter viser sig først til sidst, men ellers er det en film Dave Parker efter min mening er sluppet meget heldigt fra.
Filmen er i Pan & Scan 1.33:1 og med Dolby Digital Stereo lyd, men til kun 37kr. hos DVDsoon gør det så absolut ingenting :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Close Encounters Of The Third Kind - The Collector`s Edition soundtrack i lækkert papcover og med ikke før-udgivet musik, samt musik der ikke er med i filmen!:-)
Led Zeppelin - The Songs Remain The Same R2 Kung Fu Wars (4 gamle kung fu film fordelt på 2 dvder og er nok den ringeste dvd udgivelse jeg endnu har set.)
Altså blev jeg (endnu!) engang bekræftet i at min familie ikke skal købe dvder til mig.
#161 puffin 21 år siden
Helt sikkert low-budget horror film når det er bedst... jeg havde ikke rigtigt nogen forventninger til filmen inden jeg så den, da jeg ikke havde læst noget om den inden, mne jeg vil sige jeg blev positivt overrasket. Jeg er generelt vild med at se film om film, og når man så tilmed smider horror oveni, så bliver det ikke meget bedre.
De rigtigt dårlige effekter viser sig først til sidst, men ellers er det en film Dave Parker efter min mening er sluppet meget heldigt fra.
Filmen er i Pan & Scan 1.33:1 og med Dolby Digital Stereo lyd, men til kun 37kr. hos DVDsoon gør det så absolut ingenting :)
#162 evermind 21 år siden
Tak skal du have... den bør nok anskaffes ved lejlighed. Low-budget horror bringer hyggen! :)
#163 SpielbergFreak 21 år siden
Close Encounters Of The Third Kind - The Collector`s Edition soundtrack i lækkert papcover og med ikke før-udgivet musik, samt musik der ikke er med i filmen!:-)
#164 Scherlund 21 år siden
Tora!Tora!Tora! R1
Fik også disse i fødselsdagsgave:
Led Zeppelin - The Songs Remain The Same R2
Kung Fu Wars (4 gamle kung fu film fordelt på 2 dvder og er nok den ringeste dvd udgivelse jeg endnu har set.)
Altså blev jeg (endnu!) engang bekræftet i at min familie ikke skal købe dvder til mig.
#165 filmz-Bruce 21 år siden
#166 Captain Vallo 21 år siden
BoB-boka'en
Rambo Box
Jesus of Nazareth (min hustrus)
Taken (ligeledes hendes)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#167 filmz-ataris 21 år siden