Det er denne udgave. Axel Music har godt nok skrevet at det er en 1 disc, men det er altså en 2 disc. Lækkert hvidt cover med alle de seje fyre på (underligt nok har Nice Guy Eddie også tux på!).
Heh, ja.. det er sgu lidt underligt med Nice Guy Eddie, desuden mangler man jo oss' Joe. Det må være et PR billede, de så har besluttet sig for at bruge som cover.
#87 - har set koncerten et par gange før - ja, den er vild! Synes det er ret fedt der hvor 150.000+ mennesker blitser med deres kamera! :-) Glæder mig til at se extras...
Jeg fik at vide af en kammerat at der er et eller andet spil på disken hvor du skal skyde den ONDE ROBBIE. Så kommer der en sang frem hvor Marc "homo" Owen kommer og synger en sang... Meget morsomt...!!!!
#81 Corgan 21 år siden
Reservoir Dogs - R2 - Special Edition - 2 disc - digipack (129,95 kr)
Arlington Road - R2 (49,95 kr)
The 6th Day - R2 (19,95 kr) - sikkert en stinker film, men til en flad 20'er...
#82 filmz-Kadann 21 år siden
På en søndag, med masser af tømmermænd og igen dømmekraft, så kan "The 6th Day" ses uden de store problemer.
Er det den nye SE af Res Dogs?
#83 Corgan 21 år siden
Det er denne udgave. Axel Music har godt nok skrevet at det er en 1 disc, men det er altså en 2 disc. Lækkert hvidt cover med alle de seje fyre på (underligt nok har Nice Guy Eddie også tux på!).
Btw glæder mig til de tømmermænd så... eller...
#84 filmz-DonThyge 21 år siden
#85 filmz-Kadann 21 år siden
Heh, ja.. det er sgu lidt underligt med Nice Guy Eddie, desuden mangler man jo oss' Joe. Det må være et PR billede, de så har besluttet sig for at bruge som cover.
#86 McPeter 21 år siden
#87 filmz-DonThyge 21 år siden
Glæd dig. Den er mega vild, og det gør ikke noget at der er et par piger der rykker op i trøjen under koncerten. Husk at tjekke ekstras....!!!!
#88 McPeter 21 år siden
Glæder mig til at se extras...
#89 filmz-DonThyge 21 år siden
Jeg fik at vide af en kammerat at der er et eller andet spil på disken hvor du skal skyde den ONDE ROBBIE. Så kommer der en sang frem hvor Marc "homo" Owen kommer og synger en sang... Meget morsomt...!!!!
#90 filmz-Kadann 21 år siden