the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fra BB brugtbørs: MI3, 16 Blocks og The Squid and the Whale (3 for 100,-)
Fra dvdpacific: 4400 sæson 3, The Lost Room og Mysterious Skin. Det kan helt klart anbefales at få varene sendt med air mail i stedet for surface mail. Det koster $3 mere, men så får man til gengæld varene efter en uge og ikke først en måned senere!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
#51 Corgan 18 år siden
Fra Fona2000:
- Wolf Creek - 2-disc
- Hustle & Flow
Fødselsdagsgave:
- Little Miss Sunshine... som jeg dog byttede til The Prestige, da jeg allerede havde den i min samling.
- Babel
- Gavekort til Fona på 300 kr
#52 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Hører at du snart kigger forbi på disse kanter, så det kan være vi ses til Pearl Jam koncerten som jeg lige har modtaget billetter til :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#53 filmz-yoshimura 18 år siden
#54 dollaro 18 år siden
Brick
The Prestige
Stereo Studio:
Cidade de Deus
Django
Van Helsing
War of the Worlds
Fear and Loathing in Las Vegas
#55 Bony 18 år siden
#56 Vestas 18 år siden
Fra dvdpacific: 4400 sæson 3, The Lost Room og Mysterious Skin. Det kan helt klart anbefales at få varene sendt med air mail i stedet for surface mail. Det koster $3 mere, men så får man til gengæld varene efter en uge og ikke først en måned senere!
#57 pulse83 18 år siden
Rocky Balboa (Blu-Ray)
Fra Sendit.com:
The Usual Suspects (Blu-Ray)
Fra Moviezoo:
The Elephant Man (HD-DVD)
#58 lagoni 18 år siden
#59 Corgan 18 år siden
#53:
Mener det var 50-60 kr for 1 disc'en og 100 kr for 2-disc'en.
#60 Benway 18 år siden