#73 - Har kun lige haft den i afspilleren for at studere kvaliteten (for din skyld). Mine umiddelbare indtryk er, at billedet er blevet flot behandlet med skarpt billede og klare farver. Lydsiden er lidt skinger, som det har til vane med ældre film. Ekstra materialet er meget begrænset, men det har også meget sjældent interesse for mit vedkommende.
Alt i alt lover det til at være en solid udgivelse, hvor det primære er selve filmen - som jeg endnu ikke har set og derfor ikke kan udtale mig om.
Bestilte desværre med luftfragt, for jeg er "lydløs" en uge eller to endnu, så det er som at sidde med en kanyle fuld af heroin og ikke have nogen arme :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#71 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#72 JannikAnd 18 år siden
"Vengeance Is Mine: Criterion Collection"
#73 dolphinfriendly 18 år siden
Jeg er på nippet til at bestille "Vengeance is Mine" - sig noget kort om udgivelsen, er den lækker? :)
#74 JannikAnd 18 år siden
Alt i alt lover det til at være en solid udgivelse, hvor det primære er selve filmen - som jeg endnu ikke har set og derfor ikke kan udtale mig om.
#75 dyg 18 år siden
Simpsons S8
Simpsons S9
Tenacious D in The Pick Of Destiny
Man With The Screaming Brain
The Pink Panther Collection
(Og en for de fleste af jer ligegyldig bog: Robbie Fowler - My Autobiography)
#76 MouseMickey 18 år siden
Abraxas Guardian of The Universe (Sven Ole Thorsen)
Silent Rage (Chuck Norris)
#77 dyg 18 år siden
#78 filmz-Bruce 18 år siden
BBC's Planet Earth HD-DVD.
Bestilte desværre med luftfragt, for jeg er "lydløs" en uge eller to endnu, så det er som at sidde med en kanyle fuld af heroin og ikke have nogen arme :(
#79 pulse83 18 år siden
#80 filmz-Bruce 18 år siden