Fra Axel: Battlestar Gallactica Season 1 Mickey Mouse in Living Color vol 2 - Walt Disney Treasures Tin Mickey Mouse in Blan & White vol 2 - Walt Disney Treasures Tin
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har altid valgt "USPS International Priority Air Mail", og de er også strøget igennem tolden uden problemer. At posten nu er begyndt at stjæle mine pakker, og jeg derfor må vælge "swedish post premium" er en helt anden sag.
Jeg har længe gerne ville have den originale plakat fra Argentos debutfilm, fordi det var den film, der for alvor startede boomet med de italienske gialli (mordmysterier) i 1970'erne. Den er heller ikke supersvær at få fat på. Jeg har i hvert fald set den 2-3 gange i løbet af det sidste år, men altid til det dobbelte af, hvad jeg endte med at give for denne her - og aldrig i så god stand. Normalt plejer de at være slidte i kanterne, have huller fra tegnestifter eller være gulnede i folderne (alle italienske 2- og 4-sheet-plakater er foldede direkte fra trykkeriet). Det her var virkeligt et røverkøb!
Så blev endnu en plakat slettet fra ønskelisten! :-D
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg fik selv købt: "Bedstefar på glatis" (Hibernatus - Louis De Funés) Stranger Than Fiction Dead Man Mystery Train Stregen "Limited 3-Disc Edition"
Og lidt musik: Yeah Yeah Yeahs - IS IS Burzum - Anthology Focus - Hamburger Concerto Neil Young - Harvest Neil Young - Decade The Flaming Lips - Clouds Taste Metallic Gallhammer - Ill Innocence
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#76 - Jeg håber, jeg kan træde lidt mere i det ved at skrive, at jeg slap med ca. 675kr (ex. porto) samlet for dem begge to. I betragtning af, at et slidt eksemplar af THE BIRD WITH THE CRYSTAL PLUMAGE normalt går for 700-800kr alene, så kan jeg vist være mere end tilfreds :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#71 dyg 17 år siden
Battlestar Gallactica Season 1
Mickey Mouse in Living Color vol 2 - Walt Disney Treasures Tin
Mickey Mouse in Blan & White vol 2 - Walt Disney Treasures Tin
#72 chronaden 17 år siden
#73 filmz-Kadann 17 år siden
Det er muligvis problemet. Jeg vælger altid swedish post premium og der drøner pakkerne direkte igennem tolden.
#74 Bates 17 år siden
#75 filmz-Le Samouraï 17 år siden
ZOMBI 2 (Fulci, 1980), spansk 1-sheet, 70x100cm, FINE m. lidt slid i bundkanten
http://img91.imageshack.us/img91/4792/nybajoterror...
THE BIRD WITH CRYSTAL PLUMAGE (Argento, 1970), Italiensk 2-sheet (1 pane), lækker stor: 100x140cm (!), NEAR MINT, fuldstændigt ubrugt
http://img91.imageshack.us/img91/2871/birdcrystalp...
(billedet er en smule for mørkegrønt)
Jeg har længe gerne ville have den originale plakat fra Argentos debutfilm, fordi det var den film, der for alvor startede boomet med de italienske gialli (mordmysterier) i 1970'erne. Den er heller ikke supersvær at få fat på. Jeg har i hvert fald set den 2-3 gange i løbet af det sidste år, men altid til det dobbelte af, hvad jeg endte med at give for denne her - og aldrig i så god stand. Normalt plejer de at være slidte i kanterne, have huller fra tegnestifter eller være gulnede i folderne (alle italienske 2- og 4-sheet-plakater er foldede direkte fra trykkeriet). Det her var virkeligt et røverkøb!
Så blev endnu en plakat slettet fra ønskelisten! :-D
#76 dyg 17 år siden
Jeg fik selv købt:
"Bedstefar på glatis" (Hibernatus - Louis De Funés)
Stranger Than Fiction
Dead Man
Mystery Train
Stregen "Limited 3-Disc Edition"
Og lidt musik:
Yeah Yeah Yeahs - IS IS
Burzum - Anthology
Focus - Hamburger Concerto
Neil Young - Harvest
Neil Young - Decade
The Flaming Lips - Clouds Taste Metallic
Gallhammer - Ill Innocence
#77 pulse83 17 år siden
Kickboxer (Yes, den med Van Damme!!)
#78 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#79 aknot 17 år siden
Animations film
Aardman´s Darkside
Hamilton Matrtress
Harvie Krumpet
Fantastic Planet
The Game
The English Patient - 2disk
Children of Men - 2disk
9 to 5 - til kæresten
#80 filmz-Kadann 17 år siden
Zodiac
.. og så en lille stak tegneserier fra Pegasus. :)