hehe--- det jeg laver nu ejer jeg selv.. det er blot en test for at se hvordan jeg klare en opgave. Har lavet et minuts musik nu... jeg kan lige exportere det så i kan høre det... det er ikke færdigt, men er sku blevet ok hvis jeg selv skal sige det... poster omlidt :)
Opgaven er at lave noget levelmusik til en FPS ombord på et russisk atom-tog under den kolde krig.
Musikken er ikke færdig.. dels skal det mixes bedre, og tilføjes lidt her og der bla, em blødere opstart. Udover det agter jeg at tilføje ca. 3 min mere
Hold kæft... Det er sgu ret godt :D Bedre end man lige regner med, og rent tema mæssigt passer det også godt ind efter min mening. Er også enig i at en blødere start vil være en god ide.
Du har da talent, det kan enhver der høre dine numre.
Jeg vil foreslå, at du tager fat i en advokat som kan hjælpe dig med en kontrakt osv. Udover dette prøv at ringe lidt rundt til butikker mv. Prøv fx på 33 23 09 60 (www.cypercom.dk) jeg har hørt at det er folkene der skabte Jubii, der ejer butikken og at de skulle være meget hjælpsomme.
Det lyder rigtig godt. Hvad er din baggrund? Er du autodedakt eller skolet? Post gerne en ny tråd når du kommer videre med det. Det kunne være spændende at følge. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeps.. autodedakt. Har bare længe haft interesse for filmmusik, så for en 7 år siden eller noget startede jeg med at lave lidt. Langsomt blev opgaverne flere, og udstyret bedre :)
Har sendt to stykker musik til dem idag... s¨må vi se hvodan de modtages... jeg holder jer posted :)
#11 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#12 Patriarch 22 år siden
#13 Patriarch 22 år siden
Musikken er ikke færdig.. dels skal det mixes bedre, og tilføjes lidt her og der bla, em blødere opstart. Udover det agter jeg at tilføje ca. 3 min mere
www.marcussenmusic.com/samples/russiatrain.mp3
ps: Min hjemmeside er ikke operational.. så dont bother :)
Enjoy
#14 HeavyClaus 22 år siden
Bedre end man lige regner med, og rent tema mæssigt passer det også godt ind efter min mening. Er også enig i at en blødere start vil være en god ide.
#15 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#16 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#17 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg vil foreslå, at du tager fat i en advokat som kan hjælpe dig med en kontrakt osv. Udover dette prøv at ringe lidt rundt til butikker mv. Prøv fx på 33 23 09 60 (www.cypercom.dk) jeg har hørt at det er folkene der skabte Jubii, der ejer butikken og at de skulle være meget hjælpsomme.
Held og Lykke med projektet !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 davenport 22 år siden
Post gerne en ny tråd når du kommer videre med det. Det kunne være spændende at følge. :)
#19 Patriarch 22 år siden
jeps.. autodedakt. Har bare længe haft interesse for filmmusik, så for en 7 år siden eller noget startede jeg med at lave lidt. Langsomt blev opgaverne flere, og udstyret bedre :)
Har sendt to stykker musik til dem idag... s¨må vi se hvodan de modtages... jeg holder jer posted :)
#20 davenport 22 år siden