Gravatar

#151 PredatorX 14 år siden

Men mest af alt Jaws
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#152 filmz-Utyske 14 år siden

Jay El (149) skrev:
Det er muligt, at det er mig der er både blind og døv, men er der nogen snak om hvornår LOTR EE kommer på BD?

Den kommer i forbindelse med udgivelsen af "The Hobbit", men da den er blevet forsinket, er det ikke umuligt at EE'erne kommer lidt før.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#153 Jay El 14 år siden

Utyske (152) skrev:
Den kommer i forbindelse med udgivelsen af "The Hobbit", men da den er blevet forsinket, er det ikke umuligt at EE'erne kommer lidt før.

Damn, det er der jo længe til, men tak for svaret. :-)
Gravatar

#154 Antlion 14 år siden

Blu-ray.com giver "The Thin Red Line" topkarakter i alle kategorier: link!
Gravatar

#155 Kruse 14 år siden

Savle savle savle...!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#156 filmz-ab 14 år siden

Ved ikke om jeg gider se den igen, men med de gode anmeldelser i lyd og billede, ja så.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#157 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg ved at jeg gider se den igen! Og igen! Men min blu-ray afspiller er ikke kodefri.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#158 Kruse 14 år siden

#157: Arrrrgh, tak!! Nu mindede du mig lige om at jeg heller ikke kan se den version, da min Blu-Ray afspiller heller ikke er kodefri!!!! Hrmf!!

Jeg havde helt glemt at det var en Criterion-udgivelse.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#159 MouseMickey 14 år siden

Jeg ærgrer mig så ofte over jeg ikke kan afspille Region B film da jeg købte en Region A PS3. Men Thin Red Line i HD gør at jeg ikke behøver ærgre mig mere, TAK!
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#160 PredatorX 14 år siden

Jeg kom aldrig igennem The Thin Red Line. Jeg tror simpelhen jeg ville have været død af kedsomhed...
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: