LotR er desværre lige blevet udskudt til foråret 2010, og det er udgaverne fra biografen. Så den forlængede udgave ser vi nok først sent i 2010 eller engang i 2011 :(
Og er der noget i vejen med den boks de har udgivet af alle 3 Godfather film?
LotR er desværre lige blevet udskudt til foråret 2010, og det er udgaverne fra biografen. Så den forlængede udgave ser vi nok først sent i 2010 eller engang i 2011 :(
Ja, har godt læst det med med LotR - det var også kun derfor jeg syntes at bønnen om Extended Cuts var på sin plads her i tråden.. :)
- mht. Godfather-trilogien, så husker jeg bare en jævn tilsvining over hele kammen af udgivelserne, da de udkom.. Ikke mindst herinde..
Men skal da nok lige se om jeg kan finde belæg for mine udtalelser ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 HonoDelLoce 15 år siden
Og så må LotR - Extended Cuts fandme også godt snart indfinde sig !
Og så er jeg i øvrigt enig med ca. 90% af både Bruce og yoda's lister..
#22 15 år siden
#23 HonoDelLoce 15 år siden
Ja, har godt læst det med med LotR - det var også kun derfor jeg syntes at bønnen om Extended Cuts var på sin plads her i tråden.. :)
- mht. Godfather-trilogien, så husker jeg bare en jævn tilsvining over hele kammen af udgivelserne, da de udkom.. Ikke mindst herinde..
Men skal da nok lige se om jeg kan finde belæg for mine udtalelser ;)
#24 filmz-Utyske 15 år siden
Se "hvad modtog du.."-tråden, jeg har smidt en stak anmeldelser.
#25 HonoDelLoce 15 år siden
Har selv lige siddet og søgt en hulens masse sider igennem efter reviews, og kan godt se, at de fleste faktisk ser ret så tilfredse ud..
Jeg synes mig dog stadig sikker på at huske, at folk herinde var ret så utilfredse.. Men jeg husker s'gu nok forkert :)
Det ku være man (alligevel) selv skulle købe dem så :)
#26 filmz-Utyske 15 år siden
Mon ikke det er p.g.a. den nye farvepalette? Et par af anmelderne, bl.a. DVD bæveren, nævner at man lige skal vænne sig til den.
Jeg har dem stående på hylden, men har ikke fået dem set endnu, så jeg ved ikke helt hvad fuzzen er om.
#27 HonoDelLoce 15 år siden
Det kan nemt tænkes, at det er det, jo..
Hmm.. Jeg må s'gu hellere smide nogle penge i boxen og kigge efter selv ! :D
#28 Yoda 15 år siden
Det er den sgu også :-)
Og nu er den også bestilt ;-)
Tak for info...
#29 Yoda 15 år siden
- The Maltese Falcon (absolutte F.N-favorit)
- Double Indemnity
#30 Antlion 15 år siden