1. The Thin Red Line - jeg gyser bare ved tanken 2. Idi i smotri 3. Zerkalo 4. Seven 5. Barry Lyndon 6. Irrevérsible 7. Rear Window 8. The Abyss 9. Alien 10. 25th Hour
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
#71 Forsøg nu IKKE at komme i bukserne! Det er et forfærdelig svineri har jeg lige fundet ud af!!!
Fra Criterions forum
I can't disclose too much information, but a source has told me that Criterion is in the middle of restoring The Thin Red Line under supervision of Terrance Malick and they hope to get it out by the end of the year. This source is extremely reliable so I would believe what they say.
Criterion, Thin Red Line. Det er muligvis årets gudeudgivelse!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Umiddelbart skulle der være 6 timer at tage af, i et nyt cut. Jeg vidste ikke, at Mallick skulle under 3 timer, for at tilfredsstille studie og biografer.
Jeg læste dette om Adrian Brody, som var med i filmen:
I remember reading a story about Adrian Brody going to see the premiere with his parents. He was so proud of his work in the film thinking he had one of the lead roles. When the film started and he realized that his performance had been cut to pieces he just shrunk down in his seat.
Et final cut af Mallick ville være blødende nice!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er lidt forvirrende, når Criterion ikke opdaterer deres katalog med det samme, da der i går kun stod de tre førnævnte titler under kommende BD titler.
Facets-udgivelsen af "Close-up" er udmærket, men et sådant mesterværk fortjener virkelig den bedst mulige behandling!
#71 RasmusFL 15 år siden
2. Idi i smotri
3. Zerkalo
4. Seven
5. Barry Lyndon
6. Irrevérsible
7. Rear Window
8. The Abyss
9. Alien
10. 25th Hour
#72 filmz-Bruce 15 år siden
Fra Criterions forum
I can't disclose too much information, but a source has told me that Criterion is in the middle of restoring The Thin Red Line under supervision of Terrance Malick and they hope to get it out by the end of the year. This source is extremely reliable so I would believe what they say.
Criterion, Thin Red Line. Det er muligvis årets gudeudgivelse!
#73 RasmusFL 15 år siden
#74 filmz-Bruce 15 år siden
Umiddelbart skulle der være 6 timer at tage af, i et nyt cut. Jeg vidste ikke, at Mallick skulle under 3 timer, for at tilfredsstille studie og biografer.
Jeg læste dette om Adrian Brody, som var med i filmen:
I remember reading a story about Adrian Brody going to see the premiere with his parents. He was so proud of his work in the film thinking he had one of the lead roles. When the film started and he realized that his performance had been cut to pieces he just shrunk down in his seat.
Et final cut af Mallick ville være blødende nice!
#75 Antlion 15 år siden
#76 Antlion 14 år siden
15/06: "Mystery Train" (1989, Jim Jarmusch)
22/06: "Il deserto rosso" (1964, Michelangelo Antonioni)
29/06: "Il gattopardo" (1963, Luchino Visconti)
Samt Abbas Kiarostamis, "Nema-ye Nazdik", Carol Reeds, "Night Train to Munich", og Jan Troells, "Maria Larssons eviga ögonblick".
#77 Antlion 14 år siden
Nå, disse tre udkommer kun på DVD.
#78 rockysds 14 år siden
#79 Antlion 14 år siden
Det er lidt forvirrende, når Criterion ikke opdaterer deres katalog med det samme, da der i går kun stod de tre førnævnte titler under kommende BD titler.
Facets-udgivelsen af "Close-up" er udmærket, men et sådant mesterværk fortjener virkelig den bedst mulige behandling!
#80 JannikAnd 14 år siden