Gravatar

#11 DarkLight 19 år siden

Nu er det ikke ham der har et problem. Det er dig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 19 år siden

#10 Shoot first, ask questions later.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 SpielbergFreak 19 år siden

Jeg ville spørge Chuck Norris om jeg måtte få hans autograf, så jeg kunne tøre røv i den resten af mit liv!!!
Gravatar

#14 inflector 19 år siden

#13 Norris er kongen, læs her hvorfor: http://www.4q.cc/chuck/index.php?topthirty
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#15 SpielbergFreak 19 år siden

Hehe læste de fleste af dem igår, der blev også linket fra Trodsige-Trier-Tråden
Gravatar

#16 inflector 19 år siden

nå ok det havde jeg ikke lige luret, men der er så mange sjove på listen, at den godt kan tåle at blive linket mere end en gang :p
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#17 Collateral 19 år siden

Nevermind , hehe.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 Martindan 19 år siden

Spørge - eller rettere manipulere - Tim Burton vedrørende Sweeney Todd filmatiseringen til at vælge Bowie som Todd istedet for Depp.
for cryin' out loud......
Gravatar

#19 Outbound Sith 19 år siden

Spørge Peter Green Larsen og Cecilie Olrik om, hvornår "Duksedrengen"-DVDen udkommer i en officiel udgivelse, som er til både at opdrive og betale!!!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#20 filt 19 år siden

#19, det er ikke dem, men DR du skal spørge.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: