#38 Yep!! vi stakkels småbørns fædre må stå sammen og hulke i kor over alle de biografture, vi ikke får, og over at surround anlæget efterhånden samler støv det meste af tiden, fordi der skal være stille om aftenen :) Ud over en nyfødt har jeg en tøs på 1½, hun er allerede tv-narkoman, så det går den rigtige vej :) ______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#41 Min tre måneder gamle datter har absolut også præsteret at nedsætte mit filmforbrug til noget nær et nulpunkt - men der kommer vel en tid igen, hvor man har mere end en halv time ad gangen til sig selv, så man kan nå at se bare en smule mere end en halv tv-avis.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
lbw, wiseguy og yoshimura. Rart at høre man ikke er alene og vil bare tilføje at i mit tilfælde r tiden ikke den eneste udfordring, når jeg endelig for lidt tid foran fjerneren, så falder jeg sku i søvn. Det har jeg aldrig gjort før.
Hvordan for man sit barn til at interessere sig for fjernsyn, Wiseguy?
#45: It's not sleep. It's called suspended animation ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#41 wiseguy 21 år siden
Ud over en nyfødt har jeg en tøs på 1½, hun er allerede tv-narkoman, så det går den rigtige vej :)
______
#42 filmz-yoshimura 21 år siden
#43 Kalle Ferm 21 år siden
#44 cyberzed 21 år siden
#45 filmz-Dennis 21 år siden
Hvordan for man sit barn til at interessere sig for fjernsyn, Wiseguy?
#46 filmz-yoshimura 21 år siden
#47 wiseguy 21 år siden
______
#48 evermind 21 år siden
#49 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***