Gravatar

#41 wiseguy 21 år siden

#38 Yep!! vi stakkels småbørns fædre må stå sammen og hulke i kor over alle de biografture, vi ikke får, og over at surround anlæget efterhånden samler støv det meste af tiden, fordi der skal være stille om aftenen :)
Ud over en nyfødt har jeg en tøs på 1½, hun er allerede tv-narkoman, så det går den rigtige vej :)
______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#42 filmz-yoshimura 21 år siden

#41 Min tre måneder gamle datter har absolut også præsteret at nedsætte mit filmforbrug til noget nær et nulpunkt - men der kommer vel en tid igen, hvor man har mere end en halv time ad gangen til sig selv, så man kan nå at se bare en smule mere end en halv tv-avis.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#43 Kalle Ferm 21 år siden

Nååååååh, I stakkels gamle stødere. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#44 cyberzed 21 år siden

Long live youth and single life :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#45 filmz-Dennis 21 år siden

lbw, wiseguy og yoshimura. Rart at høre man ikke er alene og vil bare tilføje at i mit tilfælde r tiden ikke den eneste udfordring, når jeg endelig for lidt tid foran fjerneren, så falder jeg sku i søvn. Det har jeg aldrig gjort før.

Hvordan for man sit barn til at interessere sig for fjernsyn, Wiseguy?
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#46 filmz-yoshimura 21 år siden

#45: It's not sleep. It's called suspended animation ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#47 wiseguy 21 år siden

#45 Peter Plys er et godt sted at starte :o)
______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#48 evermind 21 år siden

Hm, måske er tiden moden til at oprette et særskilt forum under titlen "filmz-fædre"...? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#49 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 48 he he he ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: