Gravatar

#21 wimmie 16 år siden

øv...træls bare at høre det...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#22 Steve 16 år siden

Der er ikke lyd på når der er reklamer, da det åbenbart sløver streamet, har heldigvis heller ingen problemer med streamet,

Var sq bittert at Jeremy Piven ikke vandt.
Gravatar

#23 wimmie 16 år siden

tror det er min flash player....har ofte problemer med den
Gravatar

#24 cansi 16 år siden

Der er reklamer i øjeblikket, kan du nå at opdatere den... Man skal sku se Heath vinde. Og Jake modtage den
Gravatar

#25 wimmie 16 år siden

Hmmmm...hvis det er det eneste sted jeg kan se det må jeg nok nøjes med at høre det...det stinker
Gravatar

#26 filmz-Bruce 16 år siden

Rourke, Springsteen og Mad Men! What a fucking glorious night!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#27 elwood 16 år siden

Ja det var Nu Chris Nolan som tog imod Heath Ledgers Golden Globe, men det gør det heller ikke dårligere..

[url= Globe[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#28 Michael Andersen 16 år siden

#26 Du plejer da at være imod sådanne populære afstemninger. Spis lort - 1000 fluer kan ikke tage fejl og alt der ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#29 filmz-Bruce 16 år siden

#28 Jeg har forhåbentlig i min tid "her", givet udtryk for at der er en vis variation omkring diverse afstemninger/lister/awards også i kvalitetsmæssig henseende :) Hvilken liste af IMDB og Theyshootpictures jeg foretrækker f.eks og resultaterne af f.eks. Peopleschoiceawards og MTV sat op imod Golden Globe, Emmy og Oscar. Jeg er ikke "imod" afstemninger. Det er jo ytringsfrihed og hvordan kan man have noget imod det :) Næ jeg argumenterer blot for "den gode smag" kontra "den dårlige", når jeg ser noget lort, som får en pris eller omvendt, noget godt som bliver præmieret :)

Alle disse involverer som alt andet der diskuteres omkring film, smag og Golden Globe har historisk set vist sig at have langt bedre dømmekraft end mange andre awards. Havde Golden Globe nu givet prisen til Quantum of Solace, så havde jeg da også gentaget mit mantra ... spis lort :) Det er blot min, som altid, subjektive mening :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: